5 مکان مناسب برای دیجیتال ساینیج موسسات دولتی

شركت مهندسي برنا گستران دانش در زمينه ارتباطات رايانه اي و نرم افزار هاي تخصصي با تكيه بر بيش از 6 سال تجربه و استفاده از نيروهاي مستعد و متخصص تاسيس گرديده اين شركت با هدف بالا بردن توان ارتباطي و نهادينه سازي ارتباطات نوين فعاليت خود را آغاز كرده و اكنون با توان فني بالا و گروه توليد و پشتيباني متخصص ارتباط نزديكي با مشتريان خود ايجاد كرده است .

5 مکان مناسب برای دیجیتال ساینیج موسسات دولتی


برای بسیاری از مردم، بازدید از مؤسسات دولتی یک تجربه اعصاب خردکن است که با صف های طولانی، خدمات آهسته و راهروهای گیج کننده مشخص می شود معمولاً اکثر ادارات دولتی از یادداشت های کاغذی برای برقراری ارتباط با جامعه و کارکنان استفاده می کنند. با این حال، تابلوهای اعلانات به هم ریخته این تصور را تقویت می کند که سازمان های دولتی قدیمی هستند و در پذیرش فناوری جدید کند هستند. علاوه بر این، اطلاعات مربوط به آگهی ها به سرعت منسوخ می شود.

در تلاش برای اعلام به موقع، تأسیسات دولتی به طور فزاینده ای علائم دیجیتال را نصب می کنند. مزایای دیجیتال ساینیج در دولت بسیار زیاد است، از جمله افزایش مشارکت جامعه، تسریع در ارائه خدمات، به روز رسانی برند و تقویت ارتباطات داخلی. مکان برای تابلوهای دیجیتال در دفاتر دولتی دارای که دارای تردد متعددی هستند که مکان های مناسبی زیادی برای نصب دیجیتال ساینیج دارند. این مکان‌ها را در زیر کاوش کنید:

1. خارج از دادگاه

دادگاه‌ها باید برنامه‌های روزانه خود را با مهمانان و کارمندان به اشتراک بگذارند تا عملیات روان انجام شود. برای مثال، در نظر بگیرید که اگر بازدیدکننده نتواند محل دادگاه مناسب را پیدا کند، چقدر گیج می‌شود. معمولاً بازدیدکنندگان دادگاه از کارکنان راهنمایی می‌خواهند و به نیروی کار شما اجازه می‌دهند به جای تمرکز بر روی شغل، زمان زیادی را صرف هدایت جمعیت کنند.

تابلوهای دیجیتال برنامه زمان‌بندی دادگاه را با اطلاعات اضافی مانند قاضی رئیس، اطلاعات وکیل و نوع جلسه نمایش می‌دهند. برای این منظور، نرم افزار دیجیتل ساینیج اطلاعات موردی را از پایگاه داده شما در فایل های JSON، CSV و XML بیرون می کشد. سپس پلتفرم این داده ها را در قالبی واضح و جذاب بر روی نمایشگرهای دیجیتال ساینیج سازماندهی می کند. بنابراین، کارمندان شما نیازی به آپدیت دستی صفحه نمایش دیجیتال ندارند.

در مرحله بعد، سیستم علامت دیجیتال ساینیج نقشه‌های تسهیلات را نمایش می‌دهد که بازدیدکنندگان را به اتاق‌های مناسب راهنمایی می‌کند و در نتیجه ازدحام کمتری ایجاد می‌شود. علاوه بر این، امکان نمایش مراحل ورود به صفحه نمایش دیجیتال روشن نیز تأخیر را کاهش می دهد.

به طور معمول، دادگاه ها دارای پروتکل های امنیتی و ایمنی بسیاری هستند که دکور مورد نظر را تجویز می کنند. اگر مردم نتوانند رویه‌های ایست بازرسی یا فهرستی از اقلام ممنوعه در این مرکز را ببینند، غوغا کردن ازدحام اجتناب‌ناپذیر است. نمایشگرهای دیجیتال با نمایش واضح فرآیندهای امنیتی، فرآیندهای ورود را سرعت می بخشد و حجم کاری محافظان امنیتی را کاهش می دهد.

در نهایت، تابلوهای دیجیتال دادگاه باعث کاهش مصرف کاغذ و صرفه جویی در هزینه می شود. هزینه های چاپ به سرعت در دادگاه ها و سازمان های دولتی با اعلان های روزانه افزایش می یابد. با استفاده از تابلوهای دیجیتال، کارکنان دادگستری می توانند هر تعداد که دوست دارند از هر کجا تغییر دهند.

2. راهروها

صفحه نمایش دیجیتال راهرو به عنوان مرکز اطلاعات در ساختمان های بزرگ دولتی عمل می کند. اغلب، مؤسسات از گستره خدمات ارائه شده توسط ادارات شهرداری، کلینیک های بهداشتی، کتابخانه ها و سایر ادارات دولتی بی اطلاع هستند. در مجموع، راه‌حل‌های ساینیج دیجیتال، این شکاف دانش را با برجسته کردن خدمات آژانس در گرافیک‌ها و تصاویر رنگارنگ، پر جنب و جوش پر می‌کنند.

از آنجایی که صفحه‌های دیجیتال 400 درصد بیشتر از پوسترهای ثابت بازدید می‌کنند، می‌توانید از آنها برای تبلیغ سیاست‌ها و ابتکارات جدید استفاده کنید. به این ترتیب، جامعه بیشتر درگیر تلاش‌های شما می‌شود، که درک آن‌ها از امکانات شما را بهبود می‌بخشد.

اگر می‌خواهید مهمان‌هایتان را شگفت‌زده کنید، ویدئو وال‌هایی را در نظر بگیرید که تصاویری بزرگ‌تر از حد معمول توجه را به خود جلب می‌کنند. امکانات با دیوارهای ویدئویی بی پایان است زیرا میتوانید فیدهای رسانه های اجتماعی را به اشتراک بگذارید، نمایش اسلاید کارکنان را اجرا کنید و به بازدیدکنندگان در مورد مجوزها، کدهای ساختمانی، مالیات ها یا مجوزها آموزش دهید.

داشبوردهای دیجیتال راهرو نیز ابزار عالی برای انتشار هشدارهای اضطراری در زمان واقعی هستند. علاوه بر این، در صورت آب و هوای بد، تیرانداز فعال، آتش سوزی یا تهدید سلامتی، ادارات دولتی باید به سرعت کارکنان و مهمانان را مطلع کنند و همه را به سمت ایمنی راهنمایی کنند.

صفحه نمایش دیجیتال به عنوان یک ابزار واکنش اضطراری عمل می کند که ایمنی و سلامتی را ارتقا می دهد. در صورت وقوع سیل و طوفان، اعضای جامعه می توانند برای اطلاعیه های بازیابی در مرکز شما جمع شوند.

3. دایرکتوری ورودی

کنترل ترافیک یکی از نگرانی‌های اصلی برای تأسیسات بزرگ دولتی است، زیرا مردم مطمئن نیستند که به کجا بروند، در لابی‌ها و راهروها تجمع می‌کنند. خوشبختانه، دایرکتوری های ورودی دیجیتال با فهرست کردن دفاتر و نشان دادن محل اتاق های کنفرانس، حمام و سایر امکانات این مشکل را حل می کنند.

عیب اصلی دایرکتوری‌های استاتیک، مشکل چاپ علائم جدید در هر بار تغییر است. سازمان‌های محلی، ایالتی و دولتی دارای مقامات منتخب زیادی هستند و تابلوهای مناسب باید همراه با تغییرات دفتر باشند تا سردرگمی در میان شهروندان کاهش یابد. با سیستم مدیریت محتوا، فقط وارد داشبورد می‌شوید و نام‌ها، فهرست‌های دفتر، اطلاعات تماس و توضیحات را به‌روزرسانی می‌کنید.

اگر می‌خواهید تجربه بازدیدکنندگان را متحول کنید، روی فهرست‌های صفحه لمسی سرمایه‌گذاری کنید، که به مهمانان اجازه می‌دهد با چیدمان‌های ساختمان تعامل داشته باشند. یک شبکه علامت چندزبانه به مهمانان اجازه می دهد تا زبان فهرست را انتخاب کنند و امکانات شما را فراگیر می کند. راه‌حل‌های دیگر به بازدیدکنندگان امکان می‌دهد یک QR را روی علائم دیجیتال اسکن کنند و به فهرست‌های راهنما
در حال حرکت دسترسی پیدا کنند.

4. لابی

دفاتر دولتی به دلیل زمان انتظار طولانی و ارائه خدمات کند بدنام هستند. این تصور منفی باعث می‌شود مردم از رفتن به ادارات دولتی برای دریافت گواهینامه رانندگی، مجوزهای تجاری و سایر اسناد وحشت داشته باشند. اما، تابلوهای دیجیتال در دولت، لابی ها را مدرن می کند، تصویر برند را بهبود می بخشد، و آگاهی را برای خدمات دولتی به ارمغان می آورد.

یکی از مزایای اصلی تابلوهای دیجیتال لابی کاهش زمان انتظار درک شده است. برای این منظور، صفحه نمایش های دیجیتال اطلاعات سرگرم کننده ای مانند موزیک ویدیوها را نمایش می دهند.
5. راه یابی

دفاتر دولتی بزرگ مکان‌های شلوغی هستند که اعضای جامعه از دویدن بین مکان‌ها و جستجوی مقام یا اداره مناسب ناامید می‌شوند. معمولاً پذیرش و کارکنان مراقبت از مشتری در صف‌های طولانی غرق می‌شوند و زمان کافی برای ارائه مسیرها ندارند. سیستم های راه یاب دیجیتال با ارائه کمک های راه یاب بر این مشکل غلبه می کنند.

راه‌های ابتکاری زیادی برای استفاده از راه‌یابی دیجیتالی وجود دارد، از جمله کیوسک‌های تعاملی که نقشه‌های بصری را برای مکان‌یابی دفاتر، امکانات رفاهی و بال‌ها به کار می‌برند. بازدیدکنندگان دفتر یا مقامی را که برای دیدن آمده اند جستجو می کنند و مسیرهای گام به گامی را دریافت می کنند که ناوبری را آسان می کند. علاوه بر این، فناوری کد QR به افراد امکان می دهد نقشه های ساختمان را در
حال حرکت از تلفن خود دنبال کنند. این کیوسک‌های راه‌یابی را در ورودی‌ها، راهروها، نزدیک آسانسورها و سایر مکان‌هایی که جمعیت تجمع می‌کنند قرار دهید.

کیوسک های تعاملی همچنین به عنوان پلتفرم های سلف سرویس عمل می کنند که به افراد امکان می دهد وظایف مختلف را به طور مستقل انجام دهند. این کیوسک ها فشار بر کارکنان مراکز DMV، دفاتر تامین اجتماعی، ایستگاه های پلیس و مراکز اجتماعی را کاهش می دهند و در نتیجه رضایت کارکنان را بهبود می بخشند. علاوه بر این، تابلوهای راه یاب، افراد را در مورد ابتکارات، رویدادهای جامعه،
تغییرات خط‌مشی و هشدارهای اضطراری مطلع می‌سازد.

تابلوهای دیجیتال ساینیج در سازمان های دولتی: عصر جدیدی در ارتباطات عمومی
ارتباطات در حکمرانی حیاتی است، اما سازمان‌های دولتی اغلب اشتباه می‌کنند و در نتیجه باعث سردرگمی و بی‌اعتمادی در میان اعضای جامعه می‌شود. دیجیتال ساینیج یک راه عالی برای آوردن ارتباطات عمومی به عصر دیجیتال است. این فناوری در ادارات دولتی اشکال مختلفی دارد، مانند کیوسک های راه یابی، فهرست راهنمای دیجیتال، مدارک دیجیتال دادگاه و دیوارهای ویدئویی. اگر نمی
توانید گزینه های خود را محدود کنید، با کارشناسان دیجیتال ساینیج تماس بگیرید تا نیازهای ارتباطی خود را شناسایی کرده و بهترین ها را پیشنهاد کنند

شرکت برنا گستران| نرم افزار برنا رسانه

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.