آرشیو مهر ماه 1401

شركت مهندسي برنا گستران دانش در زمينه ارتباطات رايانه اي و نرم افزار هاي تخصصي با تكيه بر بيش از 6 سال تجربه و استفاده از نيروهاي مستعد و متخصص تاسيس گرديده اين شركت با هدف بالا بردن توان ارتباطي و نهادينه سازي ارتباطات نوين فعاليت خود را آغاز كرده و اكنون با توان فني بالا و گروه توليد و پشتيباني متخصص ارتباط نزديكي با مشتريان خود ايجاد كرده است .

5 مکان برای قرار دادن دیجیتال ساینیج در تاسیسات تولیدی

دیجیتال ساینیج در تولید
محیط تولید نیازهای ارتباطی منحصر به فردی دارد زیرا با نیروی کاری که همیشه در رایانه حضور ندارند پر سر و صدا است. ساینیج دیجیتال یک مناسب طبیعی برای کارخانه های تولیدی است زیرا می

توانید صفحه نمایش های دیجیتال را در هر قسمتی از تاسیسات خود مستقر کنید.

این فناوری به شما امکان می دهد کارگران را در جایی که هستند ملاقات کنید، خواه اتاق استراحت، کف کارخانه، لابی، راهرو یا کافه تریا. ناگفته نماند، می‌توانید پیام را در هر مکان، مانند پیام‌های ایمنی در کف کارخانه یا برنامه‌های رویداد روی تابلوهای اتاق استراحت، تنظیم کنید.

بهنرین مکان ها برای ساخت تابلوهای دیجیتال از آنجایی که این صفحه نمایش ها باید با حواس پرتی کمی برای جلوگیری از خطا و صدمات قابل مشاهده باشند، در اینجا 5 مکان برتر برای استقرار علائم دیجیتال در مرکز تولید شما آورده شده است:

1. اتاق استراحت کارکنان
دیجیتال ساینیج در تولید
بسیاری از کارخانه ها با مشارکت کارکنان و روحیه پایین دست و پنجه نرم می کنند. بر اساس نظرسنجی گالوپ در سال 2017، سه چهارم کارگران تولیدی از کار خارج شده‌اند که منجر به غیبت و نرخ

بالای گردش مالی می‌شود. کارکنان بی‌تفاوت احساس می‌کنند از مأموریت، ارزش‌ها و اهداف سازمان جدا شده‌اند و احتمال بیشتری دارد که در رفتارهای ناایمن شرکت کنند.

معمولاً مدیران بروشورهایی را روی تابلوهای اعلانات اتاق استراحت می چسبانند تا رویدادهای آینده و پیشرفت تولید را پخش کنند. اما، تابلوهای اعلانات شلوغ کمک چندانی به افزایش مشارکت کارکنان نمی کنند.

دیجیتال ساینیج در تاسیسات تولیدی به مدیران کمک می کند تا محیطی امن و حمایتی را برای کارکنان ایجاد کنند. معمولاً کارگران برای استراحت و تعامل با همکاران به اتاق‌های استراحت می‌روند. این تنظیمات فرصتی عالی برای سرگرمی، اطلاع رسانی، ایجاد انگیزه و شناخت کارکنان فراهم می کند.

صفحه نمایش های رختکن از گرافیک های چشم نواز و انیمیشن های پر جنب و جوش برای جلب توجه به دستورالعمل های ایمنی، مقررات، اهداف بهره وری، فیدهای رسانه های اجتماعی و اطلاعیه های سراسری شرکت استفاده می کنند. علاوه بر این، می توانید فرصت های آموزشی و آموزشی را برای افزایش مهارت های نیروی کار خود رایج کنید.

دیجیتال ساینیج رختکن نیز ابزاری فوق العاده برای جشن گرفتن نقاط عطف کارمندان مانند تولد و سالگردها هستند. جلب توجه کارگران برای انجام یک کار خوب، آنها را برای رسیدن به اهدافشان انگیزه

می دهد. نمایش اسلایدی از کارمندان جدید با عکس‌ها و بیوگرافی کوتاه راهی عالی برای خوش‌آمدگویی به اعضای جدید تیم است و باعث می‌شود آنها احساس کنند عضوی از یک تیم هستند. در نهایت، پیام های الهام بخش را در طول روز برای حفظ روحیه در طبقه تولید پخش کنید.

2. انبار
دیجیتال ساینیج در تولید
ارتباطات ناکارآمد در انبار تولید را کند می کند، رضایت مشتری را کاهش می دهد و خطرات ایمنی را افزایش می دهد. به طور معمول، انبارها کارگران زیادی را استخدام می کنند که به ایمیل و سایر

رسانه های ارتباطی سنتی دسترسی ندارند. در حالت ایده‌آل، مدیران باید فوراً با همه کارکنان انبار ارتباط برقرار کنند و کارگران باید دید روشنی از پیشرفت کار در هر زمان داشته باشند. برای این منظور، امکانات انبار روز به روز در حال اجرای راهکارهای دیجیتال ساینیج هستند.

صفحه‌های دیجیتال به مدیران این امکان را می‌دهند که KPIهای هم‌زمان را در نمودارها و نمودارهای سریع و قابل فهم پخش کنند. علاوه بر این، نرم افزار علامت دیجیتال با سیستم مدیریت موجودی شما یکپارچه می شود تا کمبود موجودی، عقب ماندگی ها و یادآوری های سفارش را ردیابی کند. در نتیجه، کارکنان انبار برای کاهش مشکلات موجودی سریعتر عمل می کنند و در نتیجه گردش کار یکپارچه ایجاد می شود.

هر کارمند انبار باید از تدابیر امنیتی و خطرات آگاه باشد زیرا در ارتفاعات خطرناک و با تجهیزات سنگین کار می کند که می تواند باعث جراحت و حتی مرگ شود. خوشبختانه، صفحه نمایش های دیجیتال

با برجسته کردن مناطق خطرناک، ارتفاعات فاصله و یادآوری ایمنی، ایمنی و رفاه را افزایش می دهند. علاوه بر این، علائم انبار اطلاعات راهیابی را ارائه می دهد که ناوبری را بهبود می بخشد و

تصادفات را کاهش می دهد. در صورت سقوط اجسام، نشت مضر، خرابی ماشین و سایر حوادث انبار، دیجیتال ساینیج پروتکل های امنیتی را برای آرام کردن و هدایت کارکنان نمایش می دهند. همچنین، اعلان‌های اضطراری محتوای تابلوهای دیجیتال معمولی را در هنگام خطرات سراسری شرکت مانند آتش‌سوزی و تیراندازی‌های فعال لغو می‌کنند.

3. خط مونتاژ محصول

معمولاً زمانی که کارمندان از اهداف و رسیدن به آنها بی خبرند، درگیری در کف کارخانه ایجاد می شود. کارمندانی که احساس می‌کنند مشارکت‌هایشان انگیزه‌ای ندارند و مایل به ترک هستند.

نمایشگرهای متریک با نشان دادن تجسم داده‌ها از مجموع تولید، سطوح موجودی، گزارش‌های کیفیت تولید و سایر شاخص‌های عملکرد، ارتباطات را در خط تولید افزایش می‌دهند. داشبوردهای زنده وقتی در معرض دید همه افراد قرار می گیرند، مانند بالای دیوارها و نزدیک به ساعت زمان، موثر هستند. به این ترتیب کارکنان در یک نگاه تمام اطلاعات را به دست می آورند تا کار خود را به درستی انجام دهند.

برای اجرای داشبوردهای زنده به یک سیستم مدیریت محتوای قدرتمند نیاز دارید تا داده های بلادرنگ را از منابع مختلف مانند نرم افزار مدیریت موجودی، سیستم CRM و سیستم ERP جمع آوری کنید.

علاوه بر ادغام با سایر برنامه‌ها، بهترین نرم‌افزار دیجیتال ساینیج دارای ده‌ها الگو برای سهولت ایجاد و استقرار محتوا است. ایمنی یک نگرانی عمده در تاسیسات تولیدی به عنوان کار است

4. دایرکتوری ورودی

تابلوهای دیجیتال رنگارنگ در ورودی، امکانات شما را به عنوان مدرن، نوآورانه و پیشرو در فناوری معرفی می کنند. نکته قابل توجه این است که یک دیوار ویدئویی بزرگ و واضح درست جلوتر از دید

بازدیدکنندگان توجه را به خود جلب می کند و کارمندان بالقوه را تحت تاثیر قرار می دهد.

تابلوهای دیجیتالی در ورودی، فرصتی عالی برای تبلیغ برند شما ارائه می دهند. برای مثال، می‌توانید یک لیست پخش با عکس‌هایی از راه‌اندازی محصول و کارگاه‌های آموزشی، ویدیوهای رویدادهای

جامعه، وب‌سایت خود و نظرات مشتریان ایجاد کنید. علاوه بر این، برای تقویت وفاداری مشتری، محتوای تابلوهای دیجیتال را با آرم، فونت ها و رنگ های شرکت خود علامت گذاری کنید.

اکثر بازدیدکنندگانی که وارد مرکز شما می شوند به راهنمایی جهت دار نیاز دارند. خوشبختانه، کیوسک های دیجیتال با ارائه دایرکتوری های دیجیتالی که در آن بخش ها، افراد، آسانسورها و امکانات قرار دارند، ناوبری را ساده می کنند. در نتیجه بازدیدکنندگان مسیرهای خود را بدون مزاحمت برای کارمندان برنامه ریزی می کنند. علاوه بر این، دایرکتوری‌های دیجیتال اعلامیه‌ها و رویدادهای آینده را برای اطلاع مشتریان و کارگران به اشتراک می‌گذارند.

5. اتاق کنفرانس

مدیریت اتاق جلسات یکی از کاربردی ترین کاربردها در یک مرکز تولیدی است. معمولاً کارمندان زمان زیادی را به دنبال جلسات تلف می‌کنند که باعث کاهش بهره‌وری کلی می‌شود. تیم‌های کوچک نیز

اتاق‌های ملاقات با ظرفیت بزرگ را رزرو می‌کنند که منجر به هدر رفتن فضا می‌شود. دیجیتال ساینیج اتاق جلسه این مسائل را از طریق تبلت هایی که در خارج از هر اتاق کنفرانس قرار داده شده است، برطرف می کند. این نمایشگرها در دسترس بودن، ظرفیت، برنامه‌ریزی‌ها و رویدادهای برجسته اتاق کنفرانس را نشان می‌دهند. در نتیجه، شرکت کنندگان به سرعت یک منطقه مناسب برای جلسه را شناسایی کرده و اتاق های کنفرانس را در زمان واقعی رزرو می کنند.

همچنین می‌توانید نمایشگرها را در داخل آن قرار دهید تا معیارهای ضروری و جزئیات عملکرد کارکنان را برای جلسات سازنده‌تر نمایش دهید. علاوه بر این، اگر تعداد زیادی شرکت کننده یا نیروی کار

پراکنده دارید، اتاق جلسه جلسات مجازی را به صورت جریانی نمایش می دهد. در نهایت، تابلوهای اتاق کنفرانس پیام‌های فوری اضطراری را پخش می‌کنند تا همه را به امنیت برساند.

شرکت برنا گستران| نرم افزار برنا رسانه

۰ ۰

تبلیغات با فناوری پیشرفته دیجیتال ساینیج به کجا پیش میرود؟

از زمانی که پول و تجارت وجود داشته است، بازاریابی هم وجود داشته است. البته در آن روزهای اول تبلیغات فقط به دهان به دهان محدود می شد. بعدها، با شروع دوره صنعتی، آگهی های چاپی انبوه، آگهی های روزنامه و تبلیغات تلویزیونی و رادیویی منتشر شد. امروزه بازاریابی حتی پیچیده تر شده است و به جنگ فرسایشی بین مشاغل رقیب که برای جلب توجه مصرف کننده رقابت می کنند تبدیل شده است. این روزها، مهم تریت مسأله در مورد سئو، رسانه های اجتماعی و بازاریابی تلفن همراه است. حتی تبلیغات به ظاهر آفلاین دارای اجزاء دیجیتالی هستند، مانند استفاده از تابلوهای دیجیتال ساینیج.

تبلیغات سنتی در حال از بین رفتن هستند

احتمالاً خیلی برای شما پیش آمده در طول یک وقفه تبلیغاتی تلویزیونی کانال را عوض می کنید یا به یک بازاریاب تلفنی می گویید که شخصی که به دنبال او هستید خانه نیست، حتی اگر آن شخص خود شما هستید. مصرف کنندگان نسبت به تبلیغات حساس شده اند زیرا در هر کجا که هستند با آنها بمباران می شوند. برای تاثیرگذاری مجدد تبلیغات، کسب و کارها باید خارج از چارچوب های رایج فکر کنند و آنها را به گونه ای ارائه دهند که توجه مخاطبان را به خود جلب کند.

برترین راه حل های بازاریابی که ارزش بررسی را دارند

موارد زیر برخی از رویکردهای نوآورانه است که چرخشی کاملاً جدید در بازاریابی ایجاد می کند. این روش‌ها مؤثر هستند زیرا به جای اینکه فقط یک آگهی را نشان دهند، آن را به یک جستجوی تعاملی تبدیل می‌کنند که در آن مصرف‌کنندگان نقش فعالی دارند و در نتیجه علاقه آنها را افزایش داده و کنجکاوی آنها را تحریک می‌کنند.

دیجیتال ساینیج

سیستم های دیجیتال ساینیج اغلب در داخل فروشگاه ها یا درست در خارج از ورودی قرار دارند. دیجیتال ساینیج اجازه می دهد تا پیام های مختلف در فواصل از پیش تعیین شده نشان داده شوند. یک راه خلاقانه تر برای استفاده از آنها این است که آنها را تعاملی کنید. اکنون فروشگاه ها کدهای QR را روی نمایشگر پیاده‌سازی می‌کنند که مصرف‌کنندگان می‌توانند با دستگاه‌های تلفن همراه خود آن‌ها را اسکن کنند و اطلاعات اضافی یا موارد رایگان مانند کدهای تخفیف و کوپن‌های قابل بازخرید را دریافت کنند. برخی از سیستم ها همچنین می توانند پیام هایی را به دستگاه های دارای GPS ارسال کنند. به عنوان مثال، تلفن شما ممکن است زمانی که در فاصله چند متری صفحه نمایش دیجیتال ساینیج یک فروشگاه قرار می گیرد، آخرین اطلاعات محصولات و فروش های ویژه را دریافت کند.

بیلبوردهای دیجیتال

یکی از ویژگی‌های رانندگی در بزرگراه، دیدن همه آن تبلیغات بیلبوردی است که آخرین فیلم‌ها، رویدادهای ورزشی یا کسب‌وکارهای اطراف را تبلیغ می‌کنند. مانند تابلوهای دیجیتال ساینیج فروشگاه ها، بیلبوردها نیز در حال دیجیتالی شدن هستند. در واقع، برخی از شرکت‌ها در تلاش برای شخصی‌سازی تبلیغات که از دیرباز به عنوان عنصری موثر برای افزایش تبدیل‌ها شناخته می‌شد، از بیلبوردهای دیجیتالی استفاده می‌کنند که از نرم‌افزار تشخیص چهره برای شناسایی جنسیت راننده عبوری استفاده می‌کنند تا از ضمیر مناسب در آن استفاده کنند.

رسانه های اجتماعی

امروزه رسانه های اجتماعی به قدری فراگیر هستند که حتی زمانی که بیرون از خانه هستید همراه شما هستند. تنها ۱۰ ثانیه طول می کشد تا گوشی هوشمند خود را بیرون بیاورید و یک به روز رسانی سریع در توییتر خود ارسال کنید یا یک سلفی بگیرید و آن را در اینستاگرام خود پست کنید. شرکت‌هایی که نمایه تجاری در رسانه‌های اجتماعی دارند می‌توانند به صورت دوره‌ای محتوا اضافه کنند و آن‌ها را در دیجیتال ساینیج خود در زمان واقعی نمایش دهند. در مورد روش های خلاقانه ای که می توان از آن استفاده کرد فکر کنید. برای مثال، در یک رستوران، سر آشپز می‌تواند یک صفحه منوی دیجیتالی پست کند و از طریق تابلویی در لابی که مشتریان منتظر هستند، اعلام کند که چه ویژگی‌های خاص سرآشپز در آن روز است. مشتریان حتی می توانند به پست پاسخ دهند و نمایش را تماشا کنند، زیرا نظر آنها اضافه شده و توسط سایر مشتریان دیده می شود.

فراتر از بازاریابی متعارف نگاه کنید

اکنون زمان این گذشته است که کسب‌ و کارها بتوانند با ارسال آگهی و پخش چند آگهی تلویزیونی به مشتریان زیادی دست یابند. حتی پیاده سازی فناوری مدرن در قالب تبلیغات مبتنی بر وب دیگر به سختی کافی است. در عوض، شما باید از این روش ها به روش هایی منتقل شوید که فراتر از هنجارهای مرسوم است. راه انجام این کار این است که تبلیغات را تا حد امکان تعاملی کنید. تبلیغاتی که در آن مصرف کنندگان می توانند بخشی فعال از یک بحث شوند یا به نوعی گامی برای دریافت هزینه های رایگان بردارند، بسیار بهتر از تبلیغاتی هستند که فقط برای نمایش هستند.

صرف نظر از اینکه کسب و کار شما در چه صنعتی است، تبلیغات شما اگر فناوری را در خود جای دهد و مشارکت مصرف کننده را دعوت کند، می تواند تاثیر بیشتری داشته باشد. این امر نرخ پاسخ دهی بسیار مطلوب تری را تضمین می کند.

شرکت برنا گستران | نرم افزار برنا رسانه

۰ ۰