آرشیو آبان ماه 1401

شركت مهندسي برنا گستران دانش در زمينه ارتباطات رايانه اي و نرم افزار هاي تخصصي با تكيه بر بيش از 6 سال تجربه و استفاده از نيروهاي مستعد و متخصص تاسيس گرديده اين شركت با هدف بالا بردن توان ارتباطي و نهادينه سازي ارتباطات نوين فعاليت خود را آغاز كرده و اكنون با توان فني بالا و گروه توليد و پشتيباني متخصص ارتباط نزديكي با مشتريان خود ايجاد كرده است .

نکاتی برای قرار دادن دیجیتال ساینیج استراتژیک در فضاهای اداری شرکتی

قرار دادن دیجیتال ساینیج در فضاهای اداری شرکت ها می تواند سرمایه گذاری شما را در تابلوی دیجیتالی ایجاد کند یا شکست دهد. این علائم با ارائه یک کانال ارتباطی داخلی بسیار قابل مشاهده برای به اشتراک گذاری اطلاعات، کارایی ارتباط را بهبود می بخشد. به عنوان مثال، علامت دیجیتال ارتباطات داخلی را افزایش می دهد، که منجر به ۲۵٪ افزایش بهره وری کارکنان می شود. به این ترتیب، آنها مشتریان و کارکنان را در دانش خود نگه می دارند.

با در نظر گرفتن این موضوع، انتخاب مناسب ترین مکان برای تابلوهای دیجیتال شما نیازمند برنامه ریزی استراتژیک است. اتاق های کنفرانس، اتاق های استراحت، کافه تریا کارکنان و اتاق های انتظار می توانند از علائم دیجیتال بهره مند شوند. این راهنما همه چیزهایی را که به قرار دادن تابلوهای دیجیتال در فضاهای اداری شرکت می‌پردازد را مورد بحث قرار می‌دهد.
ملاحظات قرار دادن تابلوهای دیجیتال ساینیج
یکی از مهمترین فاکتورها در پروژه دیجیتال ساینیج مکان یابی است. به عبارت دقیق تر، خرید یک صفحه نمایش دیجیتال و نصب آن بر روی دیوار برای جلب نظر مخاطبان کافی نیست. در عوض، باید به دقت در مورد موقعیت و محل نمایشگرهای دیجیتال خود فکر کنید. تصمیم نهایی شما باید هدف کلی پروژه شما را برآورده کند.

با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا نکات مهمی وجود دارد که باید هنگام تصمیم گیری در مورد محل و موقعیت دیجیتال ساینیج خود به خاطر بسپارید.

محتوا مکان را تعیین می کند
اولین کاری که باید هنگام تصمیم گیری در مورد مکان صفحه نمایش خود انجام دهید، تجزیه و تحلیل محتوایی است که می خواهید نمایش دهید. مخاطبان شما چه کسانی هستند و چه اطلاعاتی را می خواهید به آنها منتقل کنید؟

به عنوان مثال، اگر قصد دارید به‌روزرسانی‌ها را با همه کارمندان به اشتراک بگذارید، نمایشگری که در ورودی قرار دارد احتمالاً توجه همه را به خود جلب می‌کند. به طور مشابه، اگر می‌خواهید محتوای دیجیتال ساینیج تعاملی را نمایش دهید، تابلوهای منوی دیجیتال خود را در مناطقی قرار دهید که احتمال توقف و منتظر ماندن افراد وجود دارد. به یاد داشته باشید، احتمال ترک شغل در سال جاری برای کارمندان غیرمتخصص ۱۲ برابر بیشتر است. اگر کارمندان مخاطب شما هستند، تابلوهای خود را در مکان هایی قرار دهید که بتوانند با آنها تعامل مثبت داشته باشند.

بهترین مکان برای شروع، تعیین هدف کلی سیستم های علامت دیجیتال شما است. سپس، می‌توانید برنامه‌ریزی کنید که چگونه می‌خواهید مردم محتوا را ببینند و با آن تعامل داشته باشند. در مرحله بعد، موقعیتی را تعیین کنید که به بهترین وجه نمایشگرها را به هدف مورد نظر مرتبط می کند.

مناطق پر ترافیک را انتخاب کنید
قبل از تصمیم گیری نهایی در مورد مکان قرار دادن دیجیتال ساینیج خود، در فضای خود قدم بزنید. هدف مطالعه پلان طبقات با توجه به مناطق پر تردد است. به همین ترتیب، تعیین اینکه چشمان شما به طور طبیعی با ورود به یک فضا به کجا می رود مفید خواهد بود. احتمالاً مکان خوبی برای قرار دادن تابلوهای دیجیتال است. عوامل زیر را در نظر بگیرید:

آیا اینجا مکانی است که مردم معمولاً در حال حمل و نقل هستند یا برای مدت طولانی منتظر می مانند؟
افراد تمایل دارند اغلب در کجا توقف کنند؟ آیا مکان های رایجی وجود دارد که آنها بیشتر در آن جا می چرخند؟
آیا منطقه موانعی دارد که صفحه دیجیتال ساینیج شما را مسدود کند؟ به عنوان مثال، آیا دیوارهای جداکننده، ستون ها یا پلکان هایی وجود دارد که دید را محدود می کند؟ اگر چنین است، باید در نصب نمایشگرهای خود خلاق باشید.
مکانی که در آن افراد زمان بیشتری را در انتظار یا در حال گذراندن سپری می کنند برای قرار دادن تابلوهای دیجیتال ایده آل خواهد بود. جمع آوری تمام این اطلاعات ممکن است خسته کننده به نظر برسد. با این حال، در اطلاع رسانی تصمیم شما برای قرار دادن تابلوهای دیجیتال کمک زیادی خواهد کرد.

اطراف را در نظر بگیرید
محیط اطراف شما می تواند پروژه دیجیتال ساینیج شما را بسازد یا خراب کند. به عنوان مثال، اگر نمایشگرهای خود را در اتاق های جلسه قرار دهید، احتمال اینکه برای مدت طولانی توجه مخاطب مورد نظر را جلب نکنند، زیاد است. افراد ممکن است
اتاق های جلسه را در طول روز اشغال نکنند، به این معنی که محتوا به هدر می رود.
برای موفقیت بیشتر، نمایشگرهای خود را در جایی قرار دهید که مردم بیشتر وقت خود را در حمل و نقل، انتظار یا کار می گذرانند. علاوه بر این، اطمینان حاصل کنید که محیط اطراف عاری از سایر مواردی است که برای جلب توجه مردم رقابت می کنند. در اینجا یک راه مطمئن برای جلب توجه کارمند شما وجود دارد.

به خاطر داشته باشید که محیط اطراف شما یک دارایی است و یافتن بهترین راه برای استفاده از آنها می تواند سودمند باشد. به عنوان یک نکته، از بیرون آمدن نمایشگرها مانند انگشت شست خودداری کنید. در عوض، خلاقیت به خرج دهید و ببینید چگونه می توانید به زیبایی علائم را در فضای خود ادغام کنید. بهترین نتیجه این است که به نصب تابلوهای دیجیتال شما اجازه دهید خود را به روشی محجوب اما برجسته یکپارچه کنند.

ارتفاع دید مهم است
ارتفاعی که تابلوهای دیجیتال خود را در آن قرار می دهید اهمیت دارد. صرف نظر از اینکه محتوای شما چقدر جذاب است، قرار دادن صفحه نمایش ها در خارج از میدان دید واکنش متقابلی خواهد داشت. فاصله ایمن برای تابلوهای دیجیتال باید در سطح متوسط ​​چشم باشد که همه بتوانند آن را ببینند و با آن تعامل داشته باشند. اگر صفحه‌ها را زیر سطح چشم قرار می‌دهید، مطمئن شوید که آنها را کمی به سمت بالا زاویه دهید. به همین ترتیب، آنهایی که بالاتر از سطح چشم قرار می دهید باید زاویه کمی رو به پایین داشته باشند.

نکته مهمی که باید به خاطر داشته باشید این است که فردی که بینایی طبیعی دارد می تواند ۲۰ تا ۲۳ فوت جلوتر را به وضوح ببیند. پیمودن این مسافت به طور متوسط ​​۵ تا ۷ ثانیه طول می کشد. برعکس، یک صفحه نمایش دیجیتالی که در آن فاصله قرار گرفته است به شما امکان می دهد یک پنجره ۵ تا ۷ ثانیه ای برای ارسال پیام خود به آن طرف بفرستید. به همین ترتیب، نمایشگری که بسیار بالاتر از سطح چشم قرار گرفته است، پنجره درگیری بسیار کوتاه تری دارد. این به این دلیل است که با نزدیک‌تر شدن بیننده به صفحه، میدان دید کاهش می‌یابد.

هنگام در نظر گرفتن ارتفاع دید، به دستورالعمل های انطباق ADA توجه کنید. برخی از آنها اشاره می کنند که علائم:

ممکن است ورودی ها، خروجی ها یا درها و تجهیزات اضطراری را مسدود نکند
هنگام آویزان کردن از سقف باید حداقل ۸۰ اینچ از کف بالاتر باشد
بیرون زدگی از دیوار باید حداقل ۲۷ اینچ بالاتر از کف و تنها ۴ اینچ از دیوار به داخل راهرو باشد.
گزینه های قرار دادن تابلوهای دیجیتال
هنگام تصمیم گیری در مورد قرار دادن تابلوهای دیجیتال، مناسب ترین گزینه های مکان را در نظر بگیرید. این شامل:

دیوارها و ستون‌های داخلی: آنها از رایج‌ترین مکان‌هایی هستند که نمایشگرهای تابلوهای دیجیتال را می‌بینید. تابلوها روی سطحی قرار می گیرند یا در گوشه ای قرار می گیرند تا با مخاطب روبرو شوند. علاوه بر این، نمایشگرها دارای پیام رسانی گسترده هستند و موقعیت استراتژیک در مناطق پرترافیک دارند.
مناطق انتظار: مشتریان و بازدیدکنندگان شما از کسب و کار شما تا حد زیادی از قرار دادن تابلوهای دیجیتال در مناطقی که دچار خرابی می شوند سود می برند. به عنوان مثال، تابلوهای دیجیتال می توانند زمان انتظار درک شده در لابی ها و اتاق های انتظار را کاهش دهند. هنگام طراحی محتوا برای این مناطق، مطمئن شوید که با میانگین زمان انتظار مطابقت دارد. به عنوان یک نکته، می تواند ترکیبی از محتوای آموزشی و سرگرمی باشد.
رختکن، آسانسور یا سایر فضاهای خالی: اکثر دفاتر شرکت ها و مکان های تجاری دارای چندین منطقه منحصر به فرد هستند. به عنوان مثال می توان به آسانسور یا رختکن اشاره کرد. در اینجا، قرار دادن تابلوهای دیجیتال می تواند توجه مخاطبان را در یک منطقه خالی اما بسیار پرتردد جلب کند.
اتاق های استراحت کارکنان: راه حل های دیجیتال ساینیج شما همیشه نباید مشتریان شما را هدف قرار دهد. پس از همه، شما کارمندان همچنین می توانید از محتوای اطلاعاتی، آموزشی یا سرگرم کننده دیجیتال ساینیج لذت ببرید. به این فکر کنید که چگونه اتاق‌های استراحت و مناطق مختلف کار را با علائم دیجیتالی تقویت کنید.
با توجه به همه این عوامل، به خاطر داشته باشید که قرار دادن تابلوهای دیجیتال مربوط به در دسترس بودن فضایی نیست که نیاز به پر کردن دارد. در عوض، شما می خواهید در مورد آنها استراتژیک باشید و آنها را در جایی قرار دهید که بیشترین تأثیر را روی مخاطب مورد نظر داشته باشند.

تابلوهای دیجیتال شرکتی خود را به حداکثر برسانید
نمایشگرهای دیجیتال ساینیج نقش مهمی در کمک به شما در استفاده از استراتژی بازار یا ارتقای فرهنگ شرکت خود دارند. با این حال، عدم قرار دادن و موقعیت یابی صحیح تابلوهای دیجیتال می تواند کل پروژه را به هم بزند. به این ترتیب، با در نظر گرفتن چندین عامل در محیط، مطمئن شوید که آنها را در مناطق پرترافیک و در میدان دید معمولی قرار دهید. فراموش نکنید که محتوای نمایشگرهای شما نیز تعیین می کند که کجا آنها را برای دستیابی به مخاطب هدف قرار دهید.

شرکت برنا گستران| نرم افزار برنا رسانه

۰ ۰

دیجیتال ساینیج بهترین جایگزین هوشمند سازی روابط عمومی ها

روابط عمومی ها به صورت سنتی در طی سالیان اخیر علاوه بر هزینه بر بودن چاپ بنر و اطلاع رسانی های سنتی زمان بر بودن این نوع اطلاع رسانی با توجه به سرعت رشد آن در تکنولوژی های اطلاع رسانی به عمده مشکلات خود اضافه کردند. بنابراین به دنبال جایگزین با آخرین استاندارد های بین المللی هستند. در این میان دیجیتال ساینیج ها میتوانند بهترین جایگزین به شمار رفته به نحوی که از طریق نمایشگر های مستقر در مکان های پر تردد، که مخاطبین روابط عمومی ها هستند، با یک کلیک قابل اعمال بوده و اطلاع رسانی با نهایت سرعت و دقت میسر میشود.

دیجیتال ساینیج برنا رسانه نیز با توجه به نیاز های اطلاع رسانی داخلی با بیش از ۸ سال تجربه به صورت تخصصی بین روابط عمومی سازمان ها پا به عرصه حضور گذاشته و از افتخارات این نرم افزار همسو بودن با نیاز مشتریان می باشد . دیجیتال ساینیج ها معمولا بسیار پیچیده بوده و زمان زیادی از کاربر برای آموزش و ارسال محتوا میگرفت ولی دیجیتال ساینیج برنا رسانه با واسط کاربری مناسب سعی دارد در کسری از ثانیه محتوا را برای نمایشگر های مختلف در سراسر نقاط کشور ارسال کند.

برنا رسانه همچنین با به روز رسانی های مکرر همواره نیاز های بومی حوزه دیجیتال ساینیج ها را برای سازمان های دولتی و خصوصی برطرف کرده است و باعث افتخار است که از میان ۳۷۰ مشتری فعال در این حوزه بالای ۳۰ درصد از آنها از جمله مشتریان با تجربه کار با دیجیتال ساینیج های دیگر بوده و نقاط ضعف این نرم افزار ها را در نظر گرفته و دیجیتال ساینیج برنا رسانه را انتخاب نموده اند .

سیستم های اطلاع رسانی هوشمند و یکپارچه برنا رسانه

نام پر کاربردی که میتواند بهترین جایگزین دیجیتال ساینیج برنا رسانه باشد سیستم های اطلاع رسانی هوشمند و یکپارچه است به این ترتیب میتوان اطلاع رسانی و روابط عمومی هوشمند را در سراسر نقاط پراکنده که مخاطب خاص هستند را با یک کلیک انجام داد
دیجیتال ساینیج برنا رسانه در حوزه تبلیغات دیجیتال نیز بسیار کمک کننده است به نحوی که میتوان از این بستر در درآمد زایی تبلیغات نیز استفاده کرد .

در حال حاضر پاساژ ها و مراکز خرید مختلف نیز از دیجیتال ساینیج برما رسانه با همین هدف استفاده میکنند به نحوی که تبلیغات در ناحیه های مختلف نمایشگر های سراسر پاساژ پخش تصویر کرده و در انتهای هفته یا ماه گزارشی از زمان نمایش و تعداد آن در دیجیتال ساینیج مشخص بوده و از ان گزارش جهت دریافت هزینه تبلیغات هوشمند استفاده می کنند.

برنا گستران دانش| نرم افزار برنا رسانه

۰ ۰

ویژگی های دیجیتال ساینیج که بیشتر از بقیه مورد نظر کاربران هستند

برای دستیابی به اهداف ارتباطی هر سازمانی، باید تحقیقات جامعی برای انتخاب راه حل انجام شود. باید بتوانیم ترکیب مناسبی از ویژگی های دیجیتال ساینیج داشته باشیم. نمونه‌هایی از دیجیتال ساینیج می‌توانند به درک ویژگی‌ها و آنچه که می‌توانند در یک سازمان مورد استفاده قرار گیرند کمک کنند.

استفاده از تابلوهای دیجیتال ساینیج در حال رشد است. به عبارت دیگر، صنایع بیشتر و بیشتری در حال استفاده از این فناوری هستند. مهمتر از همه، هنوز پتانسیل های زیادی وجود دارد که استفاده نشده است. ترکیب برخی از مؤلفه‌های ضروری با بهترین شیوه‌های اثبات‌شده و ویژگی‌های اجباری برای به حداکثر رساندن استفاده از راه‌حل دیجیتال ساینیج، برای تبلیغات مؤثر، آموزش، اطلاع‌رسانی یا سرگرم کردن مخاطبان کمک می‌کند.

دیجیتال ساینیج دیگر فقط گزینه ای برای کسب و کارهایی که به ارتباطات اهمیت می دهد نیست، بلکه اکنون یک نیاز حیاتی برای تبلیغات موثر است.

راه حل های دیجیتال ساینیج به چندین ماژول نیاز دارند. طراحی و مدیریت محتوا، پخش کننده (های) رسانه و تعداد بی شماری از اجزای مختلف افزودنی.

بنابراین چگونه اپراتورها حداکثر اثربخشی را از راه حل دیجیتال ساینیج انتخابی خود می گیرند؟

بهتر است برای استفاده نمایشگر دیجیتال ساینیج از نمایشگرهای صنعتی استفاده شود. نمایشگرهای درجه تجاری در مقایسه با صفحه نمایش های یک مصرف کننده که بیشتر در خانه ها رایج است، سخت افزار بادوام تری دارند. همچنین، صفحه نمایش های درجه تجاری ورودی های بیشتری را برای اتصال دستگاه خارجی و قابلیت همکاری ارائه می دهند. به عنوان مثال، قابلیت لمسی بودن صفحه نمایش ویژگی بسیار مهمی در ویژگی های آینده دیجیتال ساینیج خواهد بود.

محفظه‌ها، شیشه‌ها و کنسول‌های قوی‌تر نیز دوام بیشتری را همراه با سخت‌افزار سنگین مورد نیاز برای صفحه‌نمایش‌هایی که ۱۲ تا ۱۵ ساعت در روز و گاهی اوقات بیشتر قابل اجرا هستند، ارائه می‌کنند. بنابراین ضمانت‌های توسعه یافته سازنده و موارد اضافی مانند تهویه مطبوع، قاب‌ها یا سوئیچ‌های تقویت‌شده، و شیشه‌های تجاری، همگی برای هر راه‌حل ساینیج دیجیتال با استفاده سنگین ضروری هستند. یکی دیگر از مواردی که باید در هنگام تصمیم گیری برای استفاده از کدام صفحه نمایش دیجیتال در نظر گرفت، جهت قرار گیری صفحه نمایش هم در استفاده از دیجیتال ساینیج بسیار اهمیت دارد که با توجه به محل نصب و نوع محتوا میتواند عمودی یا افقی باشد.

شرکت برنا گستران| نرم افزار برنا رسانه

۰ ۰