آرشیو بهمن ماه 1400

شركت مهندسي برنا گستران دانش در زمينه ارتباطات رايانه اي و نرم افزار هاي تخصصي با تكيه بر بيش از 6 سال تجربه و استفاده از نيروهاي مستعد و متخصص تاسيس گرديده اين شركت با هدف بالا بردن توان ارتباطي و نهادينه سازي ارتباطات نوين فعاليت خود را آغاز كرده و اكنون با توان فني بالا و گروه توليد و پشتيباني متخصص ارتباط نزديكي با مشتريان خود ايجاد كرده است .

نکاتی جالب برای انیمیشن تابلوهای دیجیتال ساینیج


دیجیتال ساینیج تصویربرداری حرفه ای یکی از جنبه های مهم علائم دیجیتال است. بسیاری از کسب و کارها از این تکنیک برای تبلیغ برند خود استفاده می کنند زیرا ویدئوها توجه مصرف کنندگان را به خود جلب می کنند. بر اساس مطالعات اخیر، محتوای دارای تصاویر 43 درصد بیشتر از محتوای فاقد تصاویر متقاعد کننده است.

این دلیلی است که انیمیشن دیجیتال ساینیج برای ایجاد تأثیر مثبت بر برند شما بسیار مهم است. طراحان با استفاده از نرم افزارهای مخصوص، فیلم های انیمیشن را روی کامپیوتر آپلود می کنند. در نتیجه، آنها این تصاویر را بر روی مانیتورهای تلویزیون LED یا LCD نمایش می دهند. نمایش‌های انیمیشن در هتل‌ها، مکان‌های ورزشی، مراکز خرید، مراکز شهری شلوغ، رستوران‌ها و ایستگاه‌های قطار به خوبی کار می‌کنند. در اینجا چند نکته برای ایجاد انیمیشن های دیجیتال ساینیج عالی وجود دارد.
1. یک اسکریپت توسعه دهید
اولین قدم در ایجاد انیمیشن دیجیتال ساینیج، نوشتن یک اسکریپت است. این ستون فقرات ویدیوی شماست. اسکریپت ها یک ویژگی مهم هستند زیرا استوری بورد، تصویرسازی و انیمیشن را آسان تر می کنند. بنابراین، شما نباید یک انیمیشن علامت دیجیتال بدون اسکریپت ایجاد کنید.

اسکریپت شما باید طرحی با قسمت ابتدایی، میانی و پایانی داشته باشد. یک قانون سرانگشتی این است که سه بخش از روایت را برای پرداختن به چیستی، چگونه و چرایی اختصاص دهیم. در مرحله اول، «چی» مشکلی را که محصول شما حل می کند به بینندگان شما می گوید. در مرحله دوم، "چگونه" توضیح می دهد که چگونه محصول شما مشکل را حل می کند. در نهایت، "چرا" توضیح می دهد که چرا محصول شما مناسب ترین گزینه در بازار است.

بعد از اینکه طرح کلی را درست کردید، در مورد فونت ها تحقیق کنید. به طور معمول، طراحان فونت های San Serif را برای سرفصل ها و فونت های Serif را برای بدنه استفاده می کنند. علاوه بر این، در مورد پوشش نیز مراقب باشید. از استفاده از تمام حروف بزرگ خودداری کنید. این امر تعیین شکل کلمه را برای بینندگان دشوارتر می کند زیرا همه متون شبیه به بلوک هستند.

2. راه حل مناسب را انتخاب کنید
هنگام طراحی انیمیشن برای دیجیتال ساینیج، راه حل مناسب را پیدا کنید. به عنوان مثال، پاورپوینت تمام نیازهای شما را برای ارائه تابلوهای دیجیتال فراهم می کند. مجموعه ای از رنگ ها، قالب ها و جلوه ها را برای انتقال و انیمیشن ارائه می دهد. پاورپوینت از ویدیوهای HD و محتوای متنی نیز پشتیبانی می کند. یکی دیگر از ابزارهای پیشرفته برای تولید محتوا، Adobe Photoshop است.

با نرم افزار Adobe Photoshop می توانید محتوای خود را در یک پاورپوینت وارد کنید. علاوه بر این، می‌توانید با استفاده از برنامه‌های نرم‌افزاری، محتوای خود را روی چند صفحه تلویزیون پخش کنید. این برنامه ها می توانند ایجاد محتوا یا انیمیشن را برای شما آسان کنند. علاوه بر این، می‌توانید از این نرم‌افزارها برای تمجید از انیمیشنی که ایجاد کرده‌اید استفاده کنید.

3. نسبت ها و رزولوشن های صفحه نمایش را طراحی کنید
هنگام طراحی رسانه های دیجیتال برای علائم دیجیتال، طراحان گرافیک نسبت ابعاد را در نظر می گیرند. صفحه نمایش های دیجیتال نسبت تصویر یکسانی ندارند. به عنوان مثال، صفحه نمایش های عریض از نسبت 16:9 استفاده می کنند. از سوی دیگر، صفحه‌نمایش‌های با کیفیت استاندارد مانند صفحه‌نمایش آی‌پدها از نسبت تصویر 4:3 استفاده می‌کنند. علاوه بر این، صفحه‌های دیجیتال ساینیج از مجموعه‌های ستون‌ها و ردیف‌های پیکسل استفاده می‌کنند. این رزولوشن گرافیک را تعیین می کند.

4. رنگ ها را طراحی کنید
اگر می خواهید محتوای پویا ایجاد کنید، مطمئن شوید که توجه ویژه ای به کنتراست دارید. بینندگان خود را با رنگ های روشن غرق نکنید. در واقع، استفاده از تضاد رنگی ساده را هدف قرار دهید. استفاده از کنتراست زیاد برای رنگ ها در پیش زمینه و پس زمینه ترجیح داده می شود.

رنگ‌های قرمز، سبز و آبی همه رنگ‌های پالت را تولید می‌کنند. رنگ سفید از ترکیب این رنگ‌ها به وجود می‌آید، در حالی که رنگ سیاه زمانی به وجود می‌آید که این رنگ‌ها وجود نداشته باشند. از طرفی سبز حساس ترین رنگ برای چشم انسان است و پس از آن قرمز و آبی. از رنگ های تیره و ملایم برای پس زمینه استفاده کنید.

5. ارتباط ویدئو
یکی از مزایای انیمیشن به عنوان راه حل دیجیتال ساینیج این است که مانند میزبانی یک کانال تلویزیونی است. گزینه های بی پایانی برای محتوای ویدیویی وجود دارد. اگر می خواهید ویدیوهای شما توجه را به صفحه نمایش شما جلب کند، مطمئن شوید که مرتبط هستند. به عنوان مثال، یک دامپزشک به احتمال زیاد در اتاق انتظار خود کلیپ هایی درباره سیاست نمایش نمی دهد. یک ویدیوی مناسب‌تر می‌تواند روش‌های صحیح تمیز کردن حیوان خانگی شما را نشان دهد.

محتوای دیجیتال ساینیج به مکان علامت، مخاطبان شما و هدف ارتباط بستگی دارد. به عنوان مثال، لابی یک شرکت بزرگ ممکن است یک ویدیوی "خوش آمدگویی" پخش کند، در حالی که سالن های مو یا مطب های دندانپزشکی ممکن است کلیپ های خبری را نمایش دهند.
از سوی دیگر، تابلوهای رو به روی کارمندان می توانند با پخش پاورپوینت آموزشی، زمان آموزش را به حداقل برسانند. برای فروشگاه‌های خرده‌فروشی، این انیمیشن می‌تواند تبلیغات ویدیویی یا تبلیغات پیشنهادات آتی را نمایش دهد.
6. طول ویدئو
ویدیوهای کوتاه تأثیر مثبتی بر بینندگان دارد. ویدیوهایی که کمتر از یک دقیقه اجرا می‌شوند 80 درصد بیننده را حفظ می‌کنند، در حالی که ویدیوهایی که برای سه دقیقه اجرا می‌شوند 60 درصد نرخ ماندگاری دارند. بنابراین، برای تعامل بهتر و علاقه بصری، از ویدیوهای طولانی خودداری کنید.

هنگام ایجاد ویدیو در داخل، ابتدا پیام کلیدی را نمایش دهید. این برای مناطق پرترافیک که رهگذران ممکن است فقط قسمت اول ویدیو را نگاه کنند مهم است. بنابراین، ترکیب ویدیوهای شما باید روی اولین لحظات ویدیو متمرکز شود. این زمان ایده آل برای انتقال پیام شماست.

ایجاد دیجیتال ساینیج با انیمیشن یکی از راه های موثر برای تبلیغ برند شماست. از آنجایی که بسیاری از افراد به محتوای ویدیویی پاسخ خوبی می دهند، می توانید از این ویژگی مصرف کننده برای انتشار اطلاعات در مورد محصولات یا خدمات خود سوء استفاده کنید. در نتیجه، هنگام ایجاد انیمیشن، اطمینان حاصل کنید که یک اسکریپت ایجاد می‌کنید، راه‌حل مناسب را انتخاب می‌کنید و اصول طراحی را در نسبت ابعاد، وضوح و رنگ‌ها دنبال می‌کنید. همچنین، برای تعامل بهتر، مطمئن شوید که ویدیوهای شما کوتاه و مرتبط هستند.

تصویربرداری حرفه ای یکی از جنبه های مهم علائم دیجیتال است. بسیاری از کسب و کارها از این تکنیک برای تبلیغ برند خود استفاده می کنند زیرا ویدئوها توجه مصرف کنندگان را به خود جلب می کنند. بر اساس مطالعات اخیر، محتوای دارای تصاویر 43 درصد بیشتر از محتوای فاقد تصاویر متقاعد کننده است.

این دلیلی است که انیمیشن ساینیج دیجیتال برای ایجاد تأثیر مثبت بر برند شما بسیار مهم است. طراحان با استفاده از نرم افزارهای مخصوص، فیلم های انیمیشن را روی کامپیوتر آپلود می کنند. در نتیجه، آنها این تصاویر را بر روی مانیتورهای تلویزیون LED یا LCD نمایش می دهند. نمایش‌های انیمیشن در هتل‌ها، مکان‌های ورزشی، مراکز خرید، مراکز شهری شلوغ، رستوران‌ها و ایستگاه‌های قطار به خوبی کار می‌کنند. در اینجا چند نکته برای ایجاد انیمیشن های دیجیتال ساینیج عالی وجود دارد.
1. یک اسکریپت توسعه دهید
اولین قدم در ایجاد انیمیشن دیجیتال ساینیج، نوشتن یک اسکریپت است. این ستون فقرات ویدیوی شماست. اسکریپت ها یک ویژگی مهم هستند زیرا استوری بورد، تصویرسازی و انیمیشن را آسان تر می کنند. بنابراین، شما نباید یک انیمیشن علامت دیجیتال بدون اسکریپت ایجاد کنید.

اسکریپت شما باید طرحی با قسمت ابتدایی، میانی و پایانی داشته باشد. یک قانون سرانگشتی این است که سه بخش از روایت را برای پرداختن به چیستی، چگونه و چرایی اختصاص دهیم. در مرحله اول، «چی» مشکلی را که محصول شما حل می کند به بینندگان شما می گوید. در مرحله دوم، "چگونه" توضیح می دهد که چگونه محصول شما مشکل را حل می کند. در نهایت، "چرا" توضیح می دهد که چرا محصول شما مناسب ترین گزینه در بازار است.

بعد از اینکه طرح کلی را درست کردید، در مورد فونت ها تحقیق کنید. به طور معمول، طراحان فونت های San Serif را برای سرفصل ها و فونت های Serif را برای بدنه استفاده می کنند. علاوه بر این، در مورد پوشش نیز مراقب باشید. از استفاده از تمام حروف بزرگ خودداری کنید. این امر تعیین شکل کلمه را برای بینندگان دشوارتر می کند زیرا همه متون شبیه به بلوک هستند.

2. راه حل مناسب را انتخاب کنید
هنگام طراحی انیمیشن برای دیجیتال ساینیج، راه حل مناسب را پیدا کنید. به عنوان مثال، پاورپوینت تمام نیازهای شما را برای ارائه تابلوهای دیجیتال فراهم می کند. مجموعه ای از رنگ ها، قالب ها و جلوه ها را برای انتقال و انیمیشن ارائه می دهد. پاورپوینت از ویدیوهای HD و محتوای متنی نیز پشتیبانی می کند. یکی دیگر از ابزارهای پیشرفته برای تولید محتوا، Adobe Photoshop است.

با نرم افزار Adobe Photoshop می توانید محتوای خود را در یک پاورپوینت وارد کنید. علاوه بر این، می‌توانید با استفاده از برنامه‌های نرم‌افزاری، محتوای خود را روی چند صفحه تلویزیون پخش کنید. این برنامه ها می توانند ایجاد محتوا یا انیمیشن را برای شما آسان کنند. علاوه بر این، می‌توانید از این نرم‌افزارها برای تمجید از انیمیشنی که ایجاد کرده‌اید استفاده کنید.

3. نسبت ها و رزولوشن های صفحه نمایش را طراحی کنید
هنگام طراحی رسانه های دیجیتال برای علائم دیجیتال، طراحان گرافیک نسبت ابعاد را در نظر می گیرند. صفحه نمایش های دیجیتال نسبت تصویر یکسانی ندارند. به عنوان مثال، صفحه نمایش های عریض از نسبت 16:9 استفاده می کنند. از سوی دیگر، صفحه‌نمایش‌های با کیفیت استاندارد مانند صفحه‌نمایش آی‌پدها از نسبت تصویر 4:3 استفاده می‌کنند. علاوه بر این، صفحه‌های دیجیتال ساینیج از مجموعه‌های ستون‌ها و ردیف‌های پیکسل استفاده می‌کنند. این رزولوشن گرافیک را تعیین می کند.

4. رنگ ها را طراحی کنید
اگر می خواهید محتوای پویا ایجاد کنید، مطمئن شوید که توجه ویژه ای به کنتراست دارید. بینندگان خود را با رنگ های روشن غرق نکنید. در واقع، استفاده از تضاد رنگی ساده را هدف قرار دهید. استفاده از کنتراست زیاد برای رنگ ها در پیش زمینه و پس زمینه ترجیح داده می شود.

رنگ‌های قرمز، سبز و آبی همه رنگ‌های پالت را تولید می‌کنند. رنگ سفید از ترکیب این رنگ‌ها به وجود می‌آید، در حالی که رنگ سیاه زمانی به وجود می‌آید که این رنگ‌ها وجود نداشته باشند. از طرفی سبز حساس ترین رنگ برای چشم انسان است و پس از آن قرمز و آبی. از رنگ های تیره و ملایم برای پس زمینه استفاده کنید.

5. ارتباط ویدئو
یکی از مزایای انیمیشن به عنوان راه حل دیجیتال ساینیج این است که مانند میزبانی یک کانال تلویزیونی است. گزینه های بی پایانی برای محتوای ویدیویی وجود دارد. اگر می خواهید ویدیوهای شما توجه را به صفحه نمایش شما جلب کند، مطمئن شوید که مرتبط هستند. به عنوان مثال، یک دامپزشک به احتمال زیاد در اتاق انتظار خود کلیپ هایی درباره سیاست نمایش نمی دهد. یک ویدیوی مناسب‌تر می‌تواند روش‌های صحیح تمیز کردن حیوان خانگی شما را نشان دهد.

محتوای دیجیتال ساینیج به مکان علامت، مخاطبان شما و هدف ارتباط بستگی دارد. به عنوان مثال، لابی یک شرکت بزرگ ممکن است یک ویدیوی "خوش آمدگویی" پخش کند، در حالی که سالن های مو یا مطب های دندانپزشکی ممکن است کلیپ های خبری را نمایش دهند.
از سوی دیگر، تابلوهای رو به روی کارمندان می توانند با پخش پاورپوینت آموزشی، زمان آموزش را به حداقل برسانند. برای فروشگاه‌های خرده‌فروشی، این انیمیشن می‌تواند تبلیغات ویدیویی یا تبلیغات پیشنهادات آتی را نمایش دهد.
6. طول ویدئو
ویدیوهای کوتاه تأثیر مثبتی بر بینندگان دارد. ویدیوهایی که کمتر از یک دقیقه اجرا می‌شوند 80 درصد بیننده را حفظ می‌کنند، در حالی که ویدیوهایی که برای سه دقیقه اجرا می‌شوند 60 درصد نرخ ماندگاری دارند. بنابراین، برای تعامل بهتر و علاقه بصری، از ویدیوهای طولانی خودداری کنید.

هنگام ایجاد ویدیو در داخل، ابتدا پیام کلیدی را نمایش دهید. این برای مناطق پرترافیک که رهگذران ممکن است فقط قسمت اول ویدیو را نگاه کنند مهم است. بنابراین، ترکیب ویدیوهای شما باید روی اولین لحظات ویدیو متمرکز شود. این زمان ایده آل برای انتقال پیام شماست.

ایجاد دیجیتال ساینیج با انیمیشن یکی از راه های موثر برای تبلیغ برند شماست. از آنجایی که بسیاری از افراد به محتوای ویدیویی پاسخ خوبی می دهند، می توانید از این ویژگی مصرف کننده برای انتشار اطلاعات در مورد محصولات یا خدمات خود سوء استفاده کنید. در نتیجه، هنگام ایجاد انیمیشن، اطمینان حاصل کنید که یک اسکریپت ایجاد می‌کنید، راه‌حل مناسب را انتخاب می‌کنید و اصول طراحی را در نسبت ابعاد، وضوح و رنگ‌ها دنبال می‌کنید. همچنین، برای تعامل بهتر، مطمئن شوید که ویدیوهای شما کوتاه و مرتبط هستند.

شرکت برنا گستران| نرم افزار برنا رسانه

۰ ۰

5 دلیل سودآور برای استفاده دیجیتال ساینیج مبتنی بر ابر


دیجیتال ساینیج رویکرد تبلیغاتی برای همه صنایع است. راه حل های دیجیتال ساینیج دسترسی های خیلی بهتری دارند، کارایی را تسهیل می کنند و بسیار مقرون به صرفه تر از سایر روش های تبلیغاتی هستند. در واقع،
مطالعه ای توسط DataBridge نشان می دهد که بین سال های 2021 تا 2028، بازار نرم افزار دیجیتال ساینیج با نرخ 15.64 درصد گسترش خواهد یافت.

1-دیجیتال ساینیج صلاحیت اصلی شما نیست:

اکثر سازمان هایی که راه حل های دیجیتال ساینیج را به کار می گیرند، در تجارت دیجیتال ساینیج نیستند. آنها به صنایع مختلفی مانند خرده فروشی، شرکت ها، مراقبت های بهداشتی، حمل و نقل و غیره تعلق دارند. بنابراین، مسئولیت راه اندازی زیرساخت اختصاص داده شده به علامت دیجیتال و نگهداری مداوم آن نباید بر عهده مشتریان باشد. درست مانند کاربری که از Google استفاده می کند، مجبور نیست در مورد رویه های فنی سیستم نرم افزاری Google زحمت بکشد. چرا که نه؟ زیرا این کار گوگل است.
یکی از دلایل اصلی استفاده از نرم‌افزار دیجیتال ساینیج مبتنی بر ابر این است که بخش عمده‌ای از مسئولیت‌های غیر ضروری و نامربوط را از بین می‌برد و به شما امکان می‌دهد بر شایستگی‌های اصلی خود تمرکز کنید.

2-دسترسی جهانی انعطاف پذیری باورنکردنی را ارائه می دهد:
برخلاف راه‌حل‌های داخلی که دسترسی به نرم‌افزار را در محدوده محل شرکت یا مرکز داده محدود می‌کند، نرم‌افزار علامت دیجیتال مبتنی بر ابر را می‌توان از راه دور دسترسی داشت. این ویژگی به محبوبیت بی چون و چرای آن کمک می کند.آزادی نشستن در هر نقطه از جهان و مدیریت نمایشگرهای خود از راه دور به شما،
کاربر، سطح کاملاً متفاوتی از انعطاف‌پذیری و سهولت تجارت انجام می‌دهد. تنها چیزی که نیاز دارید یک اتصال اینترنتی مناسب و مجموعه ای از کلیدهای دسترسی (شناسه، رمز عبور و غیره) است و در دنیای امروز، تقریباً در هر مکان قابل ارثی می توانید از اینترنت لذت ببرید.
جدای از آن، اگر به اطراف نگاه کنید، یک بخش عمده از تمام مشاغل اکنون WFH (کار از خانه) را اداره می کنند. اگر در آینده چنین ناملایمات جهانی دیگری مانند بحران کووید-19 کنونی رخ دهد، راه حل های ابری تنها ناجی خواهند بود.
راه حل های دیجیتال ساینیج مبتنی بر ابر مزیت دیگری نیز دارند. برخی از ارائه دهندگان خدمات دارای برنامه های تلفن همراه هستند که به شما امکان می دهد علائم دیجیتال خود را در حال حرکت مدیریت کنید.

3-سیستم ابری به طور کلی مقرون به صرفه است:
یک راه حل مبتنی بر ابر به طور کلی بسیار اقتصادی است. هزینه‌های ناچیز سخت‌افزاری وجود دارد، زیرا برای قرار دادن نرم‌افزار دیجیتال ساینیج خود به دستگاه‌های اضافی نیاز ندارید. به روز رسانی نرم افزار، تعمیر و نگهداری و بخش بهتری از نگهداری فنی توسط ارائه دهندگان برنا رسانه انجام میشود در نتیجه کاهش هزینه های استخدام کارکنان ماهر فناوری اطلاعات است.

4-امنیت قوی داده ها (بر خلاف باور عمومی!):

امنیت در برابر سرقت اطلاعات یک نگرانی بزرگ است. برخی معتقدند که میزبانی نرم‌افزار دیجیتال ساینیج خود در پایگاه داده ابری می‌تواند شبکه شما را مستعد دزدی دریایی کند. بهرحال آن مورد مد نظر نیست؛ دلایل قوی علیه آن وجود دارد.
اولاً، در یک زیرساخت ابری، هم داده‌های واقعی و هم نسخه‌های پشتیبان آن در برابر بدافزار محافظت می‌شوند، زیرا ارائه‌دهندگان خدمات آنها را در خارج از سایت به شکل رمزگذاری‌شده ذخیره می‌کنند. حتی در حین حمل و نقل، داده ها به شدت رمزگذاری می شوند.
ثانیا، ارائه دهندگان خدمات به چندین استاندارد امنیتی که اغلب بسیار بالاتر از استانداردهای امنیتی IT خصوصی هستند، ملزم هستند.
در نهایت، فروشندگان حرفه ای ابر همیشه به فناوری های پیشرفته تر (مانند تشخیص تهدید مبتنی بر هوش مصنوعی،) روی می آورند تا امنیت داده ها را بهبود بخشند. این فناوری‌ها درجه یک و گران هستند و برای سازمان‌ها تقریبا غیرممکن است که این فناوری‌ها را در زیرساخت‌های فناوری اطلاعات خصوصی خود ادغام کنند..

5-بدون خطر از دست دادن یا آسیب دیدن داده ها:

نرم افزار دیجیتال ساینیج مبتنی بر سرور ابری از بزرگترین ناملایمات ناشی از هر زیرساخت فیزیکی به دور است: از دست دادن داده ها به دلیل آسیب فیزیکی به ماشین آلات دستگاه. حوادثی مانند آتش‌سوزی، سیل یا نقص در عملکرد سخت‌افزار معیوب می‌تواند آسیب قابل توجهی به تجارت وارد کند.
از سوی دیگر، داده‌های ذخیره‌شده در فضای ابری عموماً در برابر از دست دادن و آسیب مصون هستند و حتی اگر به نحوی از بین بروند، بازیابی به‌طور قابل‌توجهی آسان است. این به این دلیل است که فروشندگان ابری از افزونگی فضای ذخیره‌سازی پیروی می‌کنند، به این معنی که داده‌ها را تکرار می‌کنند و آنها را در چندین مرکز داده فیزیکی جداگانه ذخیره می‌کنند که همگی از نظر جغرافیایی به خوبی توزیع شده‌اند. به طوری که حتی اگر یک سرور آسیب ببیند، چندین سرور دیگر پشتیبان خواهند داشت.

شرکت برنا گستران| نرم افزار برنا رسانه

۰ ۰

بهترین مکان ها برای دیجیتال ساینیج

دیجیتال ساینیج هنگام در نظر گرفتن یک سیستم دیجیتال ساینیج، نه تنها باید به این فکر کنید که مخاطبان شما چه کسانی هستند، بلکه باید در مورد اینکه کجا هستند نیز فکر کنید. هنگامی که افراد به فضاهای تأسیسات شما می روند و وارد فضاهای کوچک و با نقاط کوچک مواجه می شوند. به این فکر کنید که کجا تابلوهای دیجیتال را برای بازدیدکنندگان قرار دهید تا در نقاط کلیدی مانند ورودی ها، خروجی ها و جلوی درب های آسانسور به بهترین نحو به آنها خدمات ارائه دهند.

ورودی ها
ورودی یک نقطه انتقال از یک فضا به فضای دیگر است - اغلب از خارج از تأسیسات به داخل آن. این مکان مهمی است که در آن افراد تمرکز خود را محدود می کنند و شروع به تنظیم مسیر خود برای یک هدف خاص می کنند.ممکن است وسوسه انگیز باشد که برخی از علائم دیجیتال ساینیج یا صفحات لمسی تعاملی را درست در کنار درب ورودی قرار دهید. به هر حال، افراد تقریباً مایلند از نقطه A به نقطه B بروند، بنابراین دسترسی به دایرکتوری ساختمان و نوعی راهیابی در اولین ورود مهم است. اما مطمئن شوید که علائم دیجیتال را به گونه ای قرار می دهید که احساس خفگی ایجاد نکنند.

با این حال، شما همچنین نمی خواهید صفحه نمایش های خود را آنقدر دور قرار دهید که افراد کمی واقعاً آنها را ببینند و از آنها استفاده کنند. اگر لابی شما بزرگ است، ممکن است ارزش آن را داشته باشد که فلش های جهت دار را روی زمین قرار دهید که راه را به سمت کیوسک ها و صفحه نمایش ها نشان می دهد، یا تابلوهایی چاپ شده روی کیوسک ها نصب کنید. یک دیوار ویدیویی زیبا و بزرگ که مستقیماً در هنگام ورود به جلو قرار دارد نیز می‌تواند توجه را به خود جلب کند و توصیه‌های مفیدی در مورد محل قرارگیری دایرکتوری‌ها و مسیریابی ارائه دهد.

این می‌تواند اولین باری باشد که یک شخص در دنیای واقعی با سازمان شما تعامل می‌کند (برخلاف آنلاین)، بنابراین مهم است که مطمئن شوید همه چیز دارای مارک تجاری است، بنابراین شما به آن‌ها استقبال فوق‌العاده و تجربه عالی به بازدیدکنندگان را ارائه می دهید.

انتقال ها
ورودی ها همچنین می توانند انتقال از یک فضای داخلی به فضای دیگر باشند. به این فکر کنید که مردم به احتمال زیاد به چه چیزی نیاز دارند یا می خواهند.بسیار مهم است که محتوای دیجیتال ساینیج خود را متناسب با منطقه ای که مردم در آن هستند تنظیم کنید. برای مثال، نشان دادن اطلاعیه های دانشجویی در مناطقی که فقط کارکنان دانشگاه دارند، یا انگیزه های تیم فروش را به عموم مردمی که خرید می کنند، منطقی نیست. بنابراین، فقط مواردی را برنامه ریزی کنید که مربوط به مخاطبی است که از آن فضای خاص استفاده می کند، و از آن به عنوان فرصتی برای گفتن اطلاعات بیشتر در مورد جایی که هستند و کارهایی که می توانند در آنجا انجام دهند استفاده کنید.

جلوی درب های آسانسور
آسانسورها، پله‌های برقی و پله‌ها به عنوان عناصر گردشی در معماری شناخته می‌شوند، زیرا حرکت افراد را در فضا تسهیل می‌کنند. افراد همچنین در حال رفت و امد در ساختمان ها هستند و وقتی میخواهند وارد یک اتاق جدید شوند  اطلاعات کمی در مورد آنچه در آنجا هست میدانند مفید هست اطلاعات مختصری راجب مکان یا اتاق جدید داشته باشید، که  باعث می شود مردم احساس راحتی بیشتری کنند، زیرا می دانند چه چیزی انتظار آنهاست. اما به خاطر داشته باشید که مردم تمایل دارند مستقیماً روی پله برقی یا پلکانی بروند، بنابراین اگر می‌خواهید از صفحات تعاملی استفاده کنید، آن‌ها را به خوبی کنار هم قرار دهید تا مانع از جریان نشود.

ورودی های آسانسور متفاوت هستند زیرا مردم برای مدتی منتظر هستند. شما نمی‌توانید دقیقاً پیش‌بینی کنید که افراد در آسانسور کجا می‌روند (برخلاف پله‌ها یا پله‌های برقی، جایی که دقیقاً می‌دانید کجا می‌روند)
پس مکان خوبی برای تبلیغ اطلاعات عمومی تر در مورد سازمان شما هستند.

خروجی ها
مانند یک ورودی، خروجی هم یک نقطه گذار است، اما این بار مردم از امکانات شما خارج می شوند و دوباره وارد دنیای گسترده تر می شوند. این مکان خوبی برای نشان دادن چیزهایی است که به بیرون مربوط می شوند - اطلاعات حمل و نقل، آب و هوا، ترافیک محلی، مشاغل اطراف که با آنها شریک هستید، و غیره. همچنین می توانید از این فرصت برای تشکر از بازدید مردم استفاده کنید، و شاید حتی یک صفحه نمایش برای نظرسنجی از بازخورد مردم و  تجربه آنها در هنگام بازدید از مرکز شما.

و کلام آخر

هنگامی که افراد به فضاهای تأسیسات شما می روند خود را تنظیم کنید و آن را با خواسته های مردم مطابقت دهید. تا با رضایت کامل از شرکت شما خارج شوند.

شرکت برنا گستران دانش| نرم افزار برنا رسانه

۰ ۰