تبلیغات با فناوری پیشرفته دیجیتال ساینیج به کجا پیش میرود؟

شركت مهندسي برنا گستران دانش در زمينه ارتباطات رايانه اي و نرم افزار هاي تخصصي با تكيه بر بيش از 6 سال تجربه و استفاده از نيروهاي مستعد و متخصص تاسيس گرديده اين شركت با هدف بالا بردن توان ارتباطي و نهادينه سازي ارتباطات نوين فعاليت خود را آغاز كرده و اكنون با توان فني بالا و گروه توليد و پشتيباني متخصص ارتباط نزديكي با مشتريان خود ايجاد كرده است .

تبلیغات با فناوری پیشرفته دیجیتال ساینیج به کجا پیش میرود؟

از زمانی که پول و تجارت وجود داشته است، بازاریابی هم وجود داشته است. البته در آن روزهای اول تبلیغات فقط به دهان به دهان محدود می شد. بعدها، با شروع دوره صنعتی، آگهی های چاپی انبوه، آگهی های روزنامه و تبلیغات تلویزیونی و رادیویی منتشر شد. امروزه بازاریابی حتی پیچیده تر شده است و به جنگ فرسایشی بین مشاغل رقیب که برای جلب توجه مصرف کننده رقابت می کنند تبدیل شده است. این روزها، مهم تریت مسأله در مورد سئو، رسانه های اجتماعی و بازاریابی تلفن همراه است. حتی تبلیغات به ظاهر آفلاین دارای اجزاء دیجیتالی هستند، مانند استفاده از تابلوهای دیجیتال ساینیج.

تبلیغات سنتی در حال از بین رفتن هستند

احتمالاً خیلی برای شما پیش آمده در طول یک وقفه تبلیغاتی تلویزیونی کانال را عوض می کنید یا به یک بازاریاب تلفنی می گویید که شخصی که به دنبال او هستید خانه نیست، حتی اگر آن شخص خود شما هستید. مصرف کنندگان نسبت به تبلیغات حساس شده اند زیرا در هر کجا که هستند با آنها بمباران می شوند. برای تاثیرگذاری مجدد تبلیغات، کسب و کارها باید خارج از چارچوب های رایج فکر کنند و آنها را به گونه ای ارائه دهند که توجه مخاطبان را به خود جلب کند.

برترین راه حل های بازاریابی که ارزش بررسی را دارند

موارد زیر برخی از رویکردهای نوآورانه است که چرخشی کاملاً جدید در بازاریابی ایجاد می کند. این روش‌ها مؤثر هستند زیرا به جای اینکه فقط یک آگهی را نشان دهند، آن را به یک جستجوی تعاملی تبدیل می‌کنند که در آن مصرف‌کنندگان نقش فعالی دارند و در نتیجه علاقه آنها را افزایش داده و کنجکاوی آنها را تحریک می‌کنند.

دیجیتال ساینیج

سیستم های دیجیتال ساینیج اغلب در داخل فروشگاه ها یا درست در خارج از ورودی قرار دارند. دیجیتال ساینیج اجازه می دهد تا پیام های مختلف در فواصل از پیش تعیین شده نشان داده شوند. یک راه خلاقانه تر برای استفاده از آنها این است که آنها را تعاملی کنید. اکنون فروشگاه ها کدهای QR را روی نمایشگر پیاده‌سازی می‌کنند که مصرف‌کنندگان می‌توانند با دستگاه‌های تلفن همراه خود آن‌ها را اسکن کنند و اطلاعات اضافی یا موارد رایگان مانند کدهای تخفیف و کوپن‌های قابل بازخرید را دریافت کنند. برخی از سیستم ها همچنین می توانند پیام هایی را به دستگاه های دارای GPS ارسال کنند. به عنوان مثال، تلفن شما ممکن است زمانی که در فاصله چند متری صفحه نمایش دیجیتال ساینیج یک فروشگاه قرار می گیرد، آخرین اطلاعات محصولات و فروش های ویژه را دریافت کند.

بیلبوردهای دیجیتال

یکی از ویژگی‌های رانندگی در بزرگراه، دیدن همه آن تبلیغات بیلبوردی است که آخرین فیلم‌ها، رویدادهای ورزشی یا کسب‌وکارهای اطراف را تبلیغ می‌کنند. مانند تابلوهای دیجیتال ساینیج فروشگاه ها، بیلبوردها نیز در حال دیجیتالی شدن هستند. در واقع، برخی از شرکت‌ها در تلاش برای شخصی‌سازی تبلیغات که از دیرباز به عنوان عنصری موثر برای افزایش تبدیل‌ها شناخته می‌شد، از بیلبوردهای دیجیتالی استفاده می‌کنند که از نرم‌افزار تشخیص چهره برای شناسایی جنسیت راننده عبوری استفاده می‌کنند تا از ضمیر مناسب در آن استفاده کنند.

رسانه های اجتماعی

امروزه رسانه های اجتماعی به قدری فراگیر هستند که حتی زمانی که بیرون از خانه هستید همراه شما هستند. تنها ۱۰ ثانیه طول می کشد تا گوشی هوشمند خود را بیرون بیاورید و یک به روز رسانی سریع در توییتر خود ارسال کنید یا یک سلفی بگیرید و آن را در اینستاگرام خود پست کنید. شرکت‌هایی که نمایه تجاری در رسانه‌های اجتماعی دارند می‌توانند به صورت دوره‌ای محتوا اضافه کنند و آن‌ها را در دیجیتال ساینیج خود در زمان واقعی نمایش دهند. در مورد روش های خلاقانه ای که می توان از آن استفاده کرد فکر کنید. برای مثال، در یک رستوران، سر آشپز می‌تواند یک صفحه منوی دیجیتالی پست کند و از طریق تابلویی در لابی که مشتریان منتظر هستند، اعلام کند که چه ویژگی‌های خاص سرآشپز در آن روز است. مشتریان حتی می توانند به پست پاسخ دهند و نمایش را تماشا کنند، زیرا نظر آنها اضافه شده و توسط سایر مشتریان دیده می شود.

فراتر از بازاریابی متعارف نگاه کنید

اکنون زمان این گذشته است که کسب‌ و کارها بتوانند با ارسال آگهی و پخش چند آگهی تلویزیونی به مشتریان زیادی دست یابند. حتی پیاده سازی فناوری مدرن در قالب تبلیغات مبتنی بر وب دیگر به سختی کافی است. در عوض، شما باید از این روش ها به روش هایی منتقل شوید که فراتر از هنجارهای مرسوم است. راه انجام این کار این است که تبلیغات را تا حد امکان تعاملی کنید. تبلیغاتی که در آن مصرف کنندگان می توانند بخشی فعال از یک بحث شوند یا به نوعی گامی برای دریافت هزینه های رایگان بردارند، بسیار بهتر از تبلیغاتی هستند که فقط برای نمایش هستند.

صرف نظر از اینکه کسب و کار شما در چه صنعتی است، تبلیغات شما اگر فناوری را در خود جای دهد و مشارکت مصرف کننده را دعوت کند، می تواند تاثیر بیشتری داشته باشد. این امر نرخ پاسخ دهی بسیار مطلوب تری را تضمین می کند.

شرکت برنا گستران | نرم افزار برنا رسانه

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.