10 ایده محتوای ارتباطی کارکنان برای دیجیتال ساینیج

شركت مهندسي برنا گستران دانش در زمينه ارتباطات رايانه اي و نرم افزار هاي تخصصي با تكيه بر بيش از 6 سال تجربه و استفاده از نيروهاي مستعد و متخصص تاسيس گرديده اين شركت با هدف بالا بردن توان ارتباطي و نهادينه سازي ارتباطات نوين فعاليت خود را آغاز كرده و اكنون با توان فني بالا و گروه توليد و پشتيباني متخصص ارتباط نزديكي با مشتريان خود ايجاد كرده است .

10 ایده محتوای ارتباطی کارکنان برای دیجیتال ساینیج


تابلوهای دیجیتال ساینیج برای ارتباطات داخلی موثر
هیچ کمبودی برای کانال های ارتباطی برای ارتباط با کارکنان و سایر ذینفعان وجود ندارد. برنامه ریزی جلسات حضوری در سراسر شرکت برای ارتباط در محل کار ممکن است به دلیل محدودیت زمانی،همیشه بهترین ایده نباشد.

ایجاد مشارکت کارکنان مستلزم آن است که نه تنها پیام های درست را ارسال کنید، بلکه بهترین شیوه ها را دنبال کنید و از بهترین ابزارهای ارتباطی استفاده کنید. در نتیجه، راه حل های علامت دیجیتال شرکتی را وارد کنید، که برای ارتباطات تجاری عالی هستند.

در واقع، دیجیتال ساینیج  از راه های مختلفی ارتباط کارکنان را تقویت می کند. با توجه به این موضوع، در اینجا چند ایده عالی ارتباط داخلی برای دیجیتال ساینیج شما وجود دارد.

1. پیام خوش آمدید
کاری کنید که هر کارمند جدیدی از همان روز اول از پیوستن به تیم شما خوشحال شود. می‌توانید با نمایش پیام‌های خوشامدگویی شخصی‌شده همراه با عکس و نام کارمند، به اعضای تیم جدید احساس خاص بودن بدهید و تجربه کارمندی خود را با کیفیت آغاز کنید.

این پیام های خوش آمد گویی علاوه بر ایجاد احساس خاص در اعضای جدید تیم، آنها را به کل تیم معرفی می کند. یخ شکنی و به طور کلی شروع مکالمه برای همه آسان تر خواهد بود.

2. پیام های تبریک
از آن کارمندی که به تازگی ترفیع کسب کرده و در راه بالا رفتن از نردبان شرکت است، جشن بگیرید. به عنوان مثال، پیام تبریکی که در تابلوی دیجیتال شما پخش می‌شود، به شما کمک می‌کند تا اطمینان حاصل شود که کارمند تازه ارتقا یافته احساس می‌کند بسیار مورد قدردانی قرار می‌گیرد. همچنین به کارکنان کمک می کند تا از تغییرات در سازمان آگاه شوند.

3. بیانیه ماموریت و ارزش ها
به کارکنان خود یادآوری کنید که به عنوان یک سازمان از چه چیزی دفاع می کنید، فرهنگ شرکت خود و دقیقاً برای چه چیزی تلاش می کنید. در واقع، این یکی از ایده های ارتباطی کارکنان است که اطمینان حاصل می کند که کارمندان شما بر روی اهداف شرکت متمرکز می شوند. علاوه بر این، روحیه را تقویت می کند و به همه احساس مسئولیت می دهد و آنها را به سمت اهداف و اهداف شرکت شما سوق می دهد.

4. داشبورد عملکرد شرکت
به عنوان یک شرکت چقدر خوب کار می کنید؟ نمایش داشبورد شرکت در سراسر دیجیتال ساینیج شما یک استراتژی ارتباط داخلی عالی است تا به همه نگاهی به عملکرد شما بدهد. در واقع، ارتباطات داخلی که بسیار مؤثر هستند، 47 درصد بازده کلی بهتری برای سهامداران دارند. اگر شرکت عملکرد خوبی داشته باشد، دلیلی برای جشن گرفتن است، و در غیر این صورت، تیم شما برای انجام بهتر
معیارهای عملکرد به چالش کشیده خواهد شد.

5. برنامه های مزایای کارکنان
دیجیتال ساینیج ابزاری عالی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات مربوط به برنامه های مزایایی است که کارکنان شما ممکن است واجد شرایط آن باشند. ممکن است این امتیازات را در طول فرآیند ورود به سیستم توضیح داده باشید، اما یادآوری همیشه عالی است. بنابراین، به کارمندان خود اجازه دهید بدانند که برایشان ارزش قائل هستند و از آنها قدردانی می شود و این باعث می شود که تیم همیشه بهترین
کار خود را انجام دهد. اگر وبینارها و آموزشی دارید، آنها را برای یادآوری به تیم خود به نمایش بگذارید.
6. رویدادها و جشن ها
در مورد رویدادها و جشن های آینده به کارمندان خود یادآوری کنید و علاقه ایجاد کنید. این می تواند هر چیزی باشد، از تولد گرفته تا آشپزی برنامه ریزی شده. جزئیات زمان و مکان رویداد را به اشتراک بگذارید تا کسی آن را از دست ندهد.

7. اخبار شرکت، اطلاعیه ها و اطلاعیه ها
تابلوهای اعلانات و خبرنامه شرکت را کنار بگذارید و همه اعلامیه ها را روی صفحه های دیجیتال ساینیج نمایش دهید. از این گذشته، افراد زیادی برای بررسی مطالبی که ممکن است در تابلوی اعلانات پست کنید، وقت صرف کنند. از سوی دیگر، علائم دیجیتال بیشتر جلب توجه می‌کنند و این علائم را به یک پلتفرم ارتباطی مؤثرتر تبدیل می‌کنند.

8. دیوارهای رسانه های اجتماعی
محتوا را از پلتفرم ها و برنامه های رسانه های اجتماعی مانند چت های فیس بوک، توییتر و اسلک نمایش دهید تا کارمند خود را در طول روز سرگرم کنید. در واقع، رسانه های اجتماعی یک راه عالی برای ارتباط با مشتریان شما هستند و می توانید برای زمانی که هر گونه فعالیتی در هر یک از پست های خود وجود دارد، اعلان دریافت کنید. شما می توانید به جذب مشتریان در رسانه های اجتماعی ادامه دهید.

9. نقل قول های انگیزشی
هیچ چیز مانند یک پیام الهام بخش برای ایجاد انگیزه در کارکنان شما نیست. مجموعه ای از نقل قول های فکری را برای تقویت تیم خود تنظیم کنید. برای روشن شدن، برای سلامت روان عالی است، و این پیام‌ها روحیه را تقویت می‌کند و تیم شما را تشویق می‌کند تا بیشترین بهره‌وری را داشته باشد.

10. اخبار صنعت
کارکنان خود را به خوبی در مورد آنچه در صنعت شما اتفاق می افتد آگاه کنید. این اتفاقات بدون شک کسب و کار شما را به نوعی تحت تاثیر قرار می دهد، بنابراین بسیار مهم است که همیشه در جریان باشید. در واقع، ایده های ارتباطی کارکنان شما نباید به مسائل داخلی محدود شود.

شرکت برنا گستران| نرم افزار برنا رسانه

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.