با نرخ فراخوان 83 درصد،دیجیتال ساینیج یکی از بهترین ابزارها برای جذب ترافیک پیاده، افزایش آگاهی از برند و برقراری ارتباط با کارمندان است. با این حال، صرف خرید صفحه نمایش و نصب آن ها در سراسر کسب و کار شما نتایج را تضمین نمی کند. در عوض، قرار دادن علامت را در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که آنها مخاطبان شما را جذب میکنند و ROI را به حداکثر میرسانند.
در حالت ایدهآل، نمایشگرهای دیجیتال شما باید در مناطق پرتردد برای حداکثر تأثیر قرار گیرند. به عنوان مثال، یک بیمارستان می تواند صفحه نمایش های خود را در قسمت انتظار و ورودی ها قرار دهد تا توجه بیماران و بازدیدکنندگان را به خود جلب کند. برخی از مکانهای مناسب برای علامتگذاری در دفاتر شرکت را در زیر بررسی کنید.
1. اتاق جلسه/کنفرانس
اتاق کنفرانس یکی از پرکاربردترین فضاها در هر دفتر شرکتی است. علیرغم توانایی تابلوهای دیجیتال برای ساده کردن رزرو اتاق کنفرانس، بسیاری از دفاتر هنوز از تابلوهای کاغذی برای ردیابی استفاده از اتاق های جلسه استفاده می کنند. نتیجه سردرگمی زیادی در محل کار است. در واقع، 40 درصد از کارگران حدود 30 دقیقه را به دنبال فضاهای ملاقات هدر می دهند.
تابلوهای دیجیتال اتاق جلسه برنامه های زمان واقعی را نمایش می دهند و تیم ها را قادر می سازند تا اسلات های موجود را در یک نگاه ببینند. علاوه بر این، تغییرات برنامه به طور خودکار به روز می شوند و سردرگمی را در بین کارمندانی که به دنبال اتاق های مشترک هستند کاهش می دهد.
تابلوهای دیجیتال اتاق کنفرانس در قالب های مختلفی مانند کیوسک های تعاملی و تبلت های نصب شده ارائه می شوند. هنگامی که برای یک شرکت علامت دیجیتال جستجو میکنید، در مورد راهحلهای پیچیدهای بپرسید که به کارمندان اجازه میدهد با نقشههای تعاملی تعامل داشته باشند و اتاقهای کنفرانس را بر اساس اولویتهایی مانند در دسترس بودن تجهیزات ویدئو کنفرانس فیلتر کنند.
همچنین، این پلتفرم باید با برنامههای تقویم مانند Office 365، برنامههای کنفرانس ویدیویی مانند زوم و برنامههای پیامرسانی یکپارچه شود. یک نرم افزار دیجیتال ساینیج قوی که تجزیه و تحلیل و گزارش تولید می کند به شما کمک می کند تا درک کنید که کارکنان چگونه از فضاهای جلسه استفاده می کنند. در نتیجه، میتوانید ببینید چه چیزی کار میکند و چه چیزی نه.
2. لابی
لابی یکی از بهترین مکانها برای علامتگذاری در دفاتر شرکتها است زیرا اولین تصور را در بین مشتریان بالقوه ایجاد میکند. تابلوهای کاغذی خسته و کسل کننده به راحتی نادیده گرفته می شوند و بازدیدکنندگان را از بازدید مجدد از محل شما منصرف می کنند.
در مقابل، محتوای پویا در یک صفحه نمایش دیجیتال رنگارنگ علاقه بازدیدکنندگان را جلب می کند و آنها را تشویق می کند تا ساختمان شما را کشف کنند. علاوه بر این، تابلوهای دیجیتال لابی کارمندان بالقوه را تحت تاثیر قرار می دهد و به آنها اجازه می دهد بدانند که شما یک شرکت فناورانه هستید.
یکی دیگر از مزایای تابلوهای دیجیتال لابی نمایش داده های شرکت به شیوه ای تازه و هیجان انگیز است. کسبوکارهای مدرن دارای دادههای زیادی هستند، از اعداد رسانههای اجتماعی، معیارهای فروش و آمار ترافیک وبسایت. این اطلاعات محتوای تابلوهای دیجیتال عالی را ایجاد می کند، زیرا باعث ایجاد انگیزه در کارمندان می شود و به بازدیدکنندگان کمک می کند تجارت شما را بهتر درک کنند.
علاوه بر این، میتوانید پیامهای خوشآمدگویی را شخصیسازی کنید و سرمایهگذاران را روی تابلوهای لابی شناسایی کنید. به عنوان مثال، احوالپرسی ویژه روی تابلوهای داخل ساختمان باعث می شود کارکنان جدید احساس کنند که در خانه هستند. علاوه بر این، یک اسلاید ملاقات با تیم اضافه کنید که به سرعت کارمندان را راهنمایی می کند و استانداردهای ایمنی را نشان می دهد تا نشان دهد که به سلامت تیم خود اهمیت می دهید.
سرگرمی و اخبار از دیگر مطالبی است که تعامل با بازدیدکنندگان را بهبود می بخشد. ایده های محتوای اضافی شامل ترافیک، آب و هوا، بررسی های تجاری و نقشه های تعاملی است.
3. آسانسور (داخلی)
تابلوی دیجیتال آسانسور یک ابزار ارتباطی عالی برای دفاتر شرکت ها است. به طور معمول، آسانسورها حواس پرتی کمی دارند و سرنشینان نمی توانند محتوای هیجان انگیز روی صفحه نمایش های روشن را نادیده بگیرند.
علاوه بر این، کارمندان چندین بار در روز هنگام جابجایی بین اتاقهای جلسه و کافه تریا سوار آسانسور میشوند. تابلوهای دیجیتال با نمایش اطلاعات مهم و پیامهای برند تضمین میکنند که زمان را در آسانسور تلف نمیکنید.
معمولاً دیجیتال ساینیج آسانسور دارای صفحه نمایش های کوچکی است که یک شرکت تابلوسازی می تواند متناسب با معماری اطراف آن را سفارشی کند. برای داشتن ظاهری تمیز می توانید تابلوها را داخل دیوار فرو کنید.تابلوهای دیجیتال در آسانسورها محتوای مختلفی مانند لیست رویدادها، بهروزرسانیهای شرکت، فیدهای اضطراری و تبلیغات را نمایش میدهند.
قالبهای چند منطقهای به مدیران اداری کمک میکنند ترکیبی از محتوا را نمایش دهند، مانند بهروزرسانیهای آبوهوا و ترافیک یا نمایش اسلاید تصاویر و پیامهای خوشآمدگویی. با سرمایه گذاری در نرم افزار مبتنی بر ابر، می توانید از راه دور محتوای تابلوهای دیجیتال آسانسور را تغییر دهید.
4. آسانسور (خارج)
تابلوهای دیجیتال بیرون آسانسور توجه مسافران منتظر را به خود جلب می کند. رسیدن آسانسورها به ساختمان های اداری شلوغ کمی طول می کشد و انتظار مردم را بی تاب می کند. خوشبختانه، تابلوهای دیجیتال در خارج از آسانسور با درگیر کردن بازدیدکنندگان و کارمندان با محتوای قانعکننده، زمان انتظار را کاهش میدهند.
برای مثال، تابلوها میتوانند محتوای زنده مانند فیدهای رسانههای اجتماعی، آبوهوا، و اخبار را نمایش دهند یا امکاناتی مانند باشگاه ورزشی یا کافه تریا را تبلیغ کنند. علاوه بر این، ساعات کار، شماره تلفن و سایر اطلاعات عمومی خود را برای آشنایی بازدیدکنندگان با کسب و کار خود نمایش دهید.
با این حال، مسافران را با محتوای زیاد غرق نکنید. یک مخاطب بی حوصله تمایلی به مصرف متن زیاد و گرافیک زیاد نخواهد داشت. در عوض، اطلاعات را مختصر و دقیق نگه دارید و اطمینان حاصل کنید که یک رهگذر می تواند محتوا را در چند ثانیه مصرف کند.
صفحهنمایشهای کوچک بیرون از آسانسورها بهتر عمل میکنند، زیرا مردم مجبور نیستند مانند تابلوهای بزرگتر برای مشاهده محتوای شما عقبنشینی کنند. نمایشگرها را در سطح چشم نگه دارید و در صورت لزوم روشنایی را کاهش دهید.
5. ورودی (دایرکتوری ها)
به طور سنتی، ساختمانهای شرکتی از فهرستهای کاغذی یا فلزی برای فهرست کردن مشاغل، دفاتر، بخشها و امکانات استفاده میکردند. اما، مدیران دفاتر بهروزرسانی این علائم را دشوار میدانستند، زیرا شما باید فهرستهای جدیدی را برای هر تغییر مستاجر چاپ کنید.
خوشبختانه، دایرکتوری های دیجیتال به سرعت به روز می شوند و صاحبان مشاغل می توانند از راه دور همه لیست ها را از طریق یک دستگاه تلفن همراه یا رایانه مدیریت کنند. اساساً، دایرکتوری دیجیتال فهرستهای دفتر، طرحبندیها، آرمها و نامهای تجاری را با شمارههای دفتر مرتبط نمایش میدهد.
علاوه بر این، دایرکتوریهای دیجیتالی مسیرهایی را نشان میدهند که تجربه بازدیدکنندگان را بهبود میبخشد. مردم اغلب در مجتمع های تجاری بزرگ احساس گم شدن می کنند، به ویژه در غیاب علائم واضح.با قرار دادن دایرکتوری های تابلوهای دیجیتال در ورودی ها، بازدیدکنندگان به جای ماندن در لابی ها به سرعت تشخیص می دهند کجا باید بروند. همچنین می توانید تابلوهای راه یاب را که جمعیت را به قسمت های مختلف ساختمان هدایت می کند قرار دهید.
دایرکتوریهای دیجیتال صفحه لمسی تجربیاتی همهجانبه ارائه میکنند که در آن مهمانان میتوانند امکانات را جستجو کنند، دستهها را مرور کنند و زبانها را تغییر دهند. راه حل های پیچیده دیجیتال ساینیج دارای مسیریابی بهینه هستند که بازدیدکنندگان را در کوتاه ترین زمان ممکن به مکان های مورد نظر خود می رساند. دایرکتوری های دیجیتال علاوه بر فهرست های اداری، تبلیغات، آب و هوا، ترافیک زنده، سرگرمی ها و فیدهای رسانه های اجتماعی را نمایش می دهند.
مناطق پرتردد را با تابلوهای دیجیتال هدف قرار دهید وقتی صحبت از قرار دادن تابلوهای دیجیتال در دفاتر شرکت می شود، می خواهید مناطق پرتردد مانند مناطق انتظار آسانسور، لابی ها، ورودی ها، سالن های کارمندان و اتاق های کنفرانس را هدف قرار دهید. اگر یک کسب و کار کوچک دارید، می توانید با قرار دادن صفحه نمایش های کوچکتر در اتاقک ها و اتاق های جلسات بیرون از مزایای دیجیتال ساینیج لذت ببرید. در نهایت، استراتژی عالی این است که با یک شرکت علامت دیجیتال ساینیج قابل اعتماد کار کنید تا بهترین راه حل ها را برای نیازهای علامت گذاری خود دریافت کنید.
- یکشنبه ۰۸ خرداد ۰۱ | ۱۰:۳۲
- ۲۱ بازديد
- ۰ نظر