نرم‌افزار دیجیتال ساینیج DIY در مقابل نرم‌افزار علامت دیجیتال تامین‌کننده

شركت مهندسي برنا گستران دانش در زمينه ارتباطات رايانه اي و نرم افزار هاي تخصصي با تكيه بر بيش از 6 سال تجربه و استفاده از نيروهاي مستعد و متخصص تاسيس گرديده اين شركت با هدف بالا بردن توان ارتباطي و نهادينه سازي ارتباطات نوين فعاليت خود را آغاز كرده و اكنون با توان فني بالا و گروه توليد و پشتيباني متخصص ارتباط نزديكي با مشتريان خود ايجاد كرده است .

نرم‌افزار دیجیتال ساینیج DIY در مقابل نرم‌افزار علامت دیجیتال تامین‌کننده

دیجیتال ساینیج: مغز انسان اطلاعات بصری را 60000 برابر سریعتر از متن ساده پردازش می کند. علاوه بر این، تصاویر 94 درصد بیشتر از اطلاعات مبتنی بر متن بازدید می‌کنند. همانطور که می بینید، تصاویر کلیدی برای جلب توجه مخاطبان شما با رسیدن به 135 میلیون نفر در هفته است. این آمار و موارد دیگر توضیح می دهد که چرا دیجیتال ساینیج یک صنعت رو به رشد است.

با دیجیتال ساینیج، نرم افزار نقش مهمی در دیجیتال ساینیج ایفا می کند زیرا محتوای جذابی ایجاد می کند. در واقع، این پلت فرم مرکزی را برای ایجاد، مدیریت و استقرار محتوا برای نمایشگرهای شما فراهم می کند. به راحتی می توان فهمید که چرا مهم است که از انتخاب نرم افزار مناسب برای سیستم علامت دیجیتال خود اطمینان حاصل کنید..

عوامل کلیدی برای ارزیابی
تصمیم گیری آگاهانه در مورد اینکه کدام گزینه را انتخاب کنید نیاز به ارزیابی چندین عامل دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت:

1. هزینه
بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک نرم‌افزار دیجیتال ساینیج را به دلیل هزینه‌های اولیه کم و بدون هزینه انتخاب می‌کنند. با این حال، آنها از در نظر گرفتن کل هزینه مالکیت (TCO) غفلت می کنند. این هزینه راه اندازی و نگهداری سیستم علامت دیجیتال و همچنین آموزش کارکنان شما و همه کاربران سیستم را پوشش می دهد.همچنین، راه‌اندازی راه‌حل دیجیتال ساینیج شما نیاز به ورودی منابع دارد. به غیر از راه اندازی اولیه، شما همچنین باید اطمینان حاصل کنید که امنیت مداوم سیستم خود را حفظ می کنید.

برخی از تامین‌کنندگان نرم‌افزار دیجیتال ساینیج هزینه نصب را کمی از شما دریافت می‌کنند. دیگران این سرویس را به عنوان یک افزونه رایگان ارائه خواهند کرد. در اغلب موارد، مشترکینی که از نسخه سازمانی نرم افزار استفاده می کنند، باید هزینه نگهداری و پشتیبانی را با اشتراک ماهانه یا سالانه پرداخت کنند که بر اساس خدماتی که دریافت می کنند، قیمت گذاری می شود. بنابراین، شایان ذکر است که اکثر تامین کنندگان، در بهترین حالت، پشتیبانی اولیه را برای نسخه رایگان نرم افزار علامت دیجیتال خود ارائه می دهند.

2. پخش کننده های رسانه ای از پیش نصب شده یا توصیه شده
با نرم افزار علامت دیجیتال ، شما باید بهترین سخت افزار را برای اجرا بر روی نرم افزار خود بیابید. شما باید دریابید که چه نمایشگرهای دیجیتال و پخش کننده های علامت گذاری با نرم افزار سازگار هستند. با این حال، این امر مستلزم صرف زمان برای تحقیق است.

از طرف دیگر، یک تامین کننده نرم افزار علامت دیجیتال حرفه ای اغلب پخش کننده های رسانه ای از پیش نصب شده را به شما پیشنهاد می کند. در این مورد، قیمت گذاری ترکیبی از نرم افزار و سخت افزار مورد نیاز شما برای پلتفرم علامت دیجیتال شما را پوشش می دهد. در جایی که فروشنده نرم افزار سخت افزار از پیش نصب شده را ارائه نمی دهد، ممکن است بهترین توصیه های سخت افزاری را ارائه دهد.

3. طیف وسیعی از ویژگی ها برای مدیریت محتوا
در واقعیت، شما تنها با نرم افزار علامت های دیجیتال منبع باز رایگان می توانید کارهای زیادی انجام دهید. ویژگی ها و عملکرد نرم افزار در مقایسه با آنچه که با نرم افزار از یک تامین کننده حرفه ای دریافت می کنید، محدود است.

با نرم افزار علامت دیجیتال ، ممکن است بتوانید محتوای دیجیتال ساینیج را ایجاد، مدیریت و منتشر کنید، اما بیشتر اوقات، این فقط در سطح اولیه است. بنابراین، سیستم مدیریت محتوا اغلب کمتر بصری است و تیم شما باید زمان بگذارد و درخواست‌های به‌روزرسانی یا تغییر محتوا را انجام دهد.

شما یک نرم افزار با ویژگی های کامل و با کارایی بالا می خواهید که به شما امکان می دهد برنامه ریزی پیچیده ای را برای لیست پخش خود انجام دهید. علاوه بر این، شما راه حلی می خواهید که دارای طیف گسترده ای از الگوها باشد، بنابراین لازم نیست هر بار که نیاز به ایجاد محتوا برای علائم دیجیتال خود دارید، از ابتدا شروع کنید.

علاوه بر این، می‌توانید به راحتی محتوای چندرسانه‌ای و HTML5 را از منابع مختلف مانند فیدهای RSS، رسانه‌های اجتماعی، ویجت‌ها و موارد دیگر وارد کرده و آن را برای نمایش در محتوای خود جاسازی کنید. برای تأکید، سیستم بصری مدیریت و نمایش محتوا را در منوها، کیوسک ها و سایر نمایشگرهای دیجیتالی، حتی برای کاربران جدید آسان می کند.

4. کیفیت محتوا
با ویژگی های موجود برای مدیریت محتوا، کیفیت محتوایی است که می توانید از راه حل دیجیتال ساینیج خود انتظار داشته باشید. به اطراف نگاه کنید، و به سختی نمی توان از این موضوع غافل شد که محتوای برخی از راه حل های علامت گذاری به اندازه آنچه در نرم افزارهای تامین کننده با CMS قدرتمند می بینید عالی به نظر نمی رسد. در حالی که علائم ممکن است با نمایش اسلایدها، انیمیشن‌ها و دیگر طرح‌های اولیه خوب عمل کنند، اما ممکن است به اندازه کافی همه‌کاره نباشند تا بتوانند محتوای جاسازی شده از برنامه‌ها و فیدهای شخص ثالث را به خوبی انجام دهند.

در این صورت، تیم شما باید زمان و تلاش زیادی برای تولید و مدیریت محتوا بگذارد. متأسفانه، نتایج ممکن است بهترین نباشند، و محتوای نمایش داده شده ممکن است خوب به نظر نرسد یا به اندازه کافی جذاب نباشد.

با این حال، می‌توانید منتظر کیفیت عالی در فول اچ‌دی با نرم‌افزار علامت‌گذاری دیجیتال حرفه‌ای از تامین‌کنندگان باشید. با کتابخانه ای متنوع از قالب های حرفه ای طراحی شده و سایر ابزارهای تولید محتوا، همه چیزهایی را که برای ایجاد و مدیریت محتوای حرفه ای و جذاب برای نمایشگرهای خود نیاز دارید، خواهید داشت.

علاوه بر این، برخی از تامین کنندگان طراحی محتوای حرفه ای را ارائه می دهند، که در آن کارشناسان آموزش دیده و با تجربه ساینیج دیجیتال با شما همکاری نزدیکی خواهند داشت تا طرح هایی متناسب با پروژه و برند شما ایجاد کنند.

5. سهولت پوسته پوسته شدن
بدون شک نیازهای دیجیتال ساینیج شما با تغییر کسب و کارتان تغییر خواهد کرد. به همین دلیل، مقیاس‌پذیری بسیار مهم است و حتی زمانی که بین دریافت نرم‌افزار از تامین‌کننده یا رفتن به سمت نرم‌افزار علامت‌گذاری دیجیتال انتخاب می‌کنید، باید به خاطر داشته باشید.

برای تکرار، مدیریت محتوا با راه حل های علامت کمتر بصری است. بنابراین، تیم شما ساده‌ترین زمان را برای تلاش برای مقیاس‌بندی کمپین علامت‌گذاری دیجیتالی شما و نمایش محتوای شما در صفحه‌های بیشتر نخواهد داشت.

با این حال، نرم افزار علامت دیجیتال از تامین کنندگان حرفه ای برای مقیاس پذیری آسان ساخته شده است. چه کسب و کار شما در چندین طبقه گسترش یابد یا یک امتیاز را در چندین مکان اجرا کنید، می توانید مطمئن باشید که سیستم علامت دیجیتال شما به وظیفه خود عمل می کند.

در واقع، طبق گزارشی در سال 2020، 9600 بیلبورد دیجیتالی در ایالات متحده نصب شده است که این موارد مربوط به اشکال دیگر علائم دیجیتال نیست و با توجه به روند رشد بازار، این تعداد قطعاً افزایش یافته است.

6. خرابی تابلوها
می‌خواهید مطمئن شوید که وقفه‌ای در پخش وجود ندارد. نرم افزار دیجیتال ساینیج ممکن است این تضمین را به شما ندهد، زیرا ممکن است دچار خرابی شوید، به خصوص پس از قطع برق یا نقص در اتصال Wi-Fi خود. در این صورت، ممکن است مجبور شوید سیستم خود را مجددا راه اندازی کنید تا دوباره به آن بازگردید. به طور مشابه، انتخاب کارت SD شما نیز ممکن است بر عملکرد سیستم تأثیر بگذارد و منجر به خرابی نامطلوب شود.

برعکس، نرم افزار علامت دیجیتال عرضه کننده قابل اعتمادتر است. عملکرد ضعیف چیزی نیست که باید نگران آن باشید. همچنین از پشتیبانی فنی، پوشش به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار و نگهداری سخت‌افزار برای اطمینان از حداکثر زمان کارکرد سیستم خود برخوردار می‌شوید.

در ظاهر، ساختن سیستم خود با نرم افزار دیجیتال ساینیج DIY و Raspberry PI متصل به HDMI ممکن است گزینه عالی به نظر برسد. هزینه های اولیه کمتر و کنترل بیشتری دریافت می کنید، اما متأسفانه ممکن است عملکرد، تطبیق پذیری و دوام مورد نظر را نداشته باشید. همه اینها و موارد دیگر تضمینی با نرم افزاری است که از تامین کننده مناسب digitalsignage.com ارائه می کند. استفاده از ساینیج دیجیتال 46 درصد افزایش رضایت مشتری را به همراه خواهد داشت، بنابراین می توانید منتظر بازگشت سرمایه خود باشید.

شرکت برنا گستران| نرم افزار برنا رسانه

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.