دیجیتال ساینیج حمل و نقل را تقویت می کند

شركت مهندسي برنا گستران دانش در زمينه ارتباطات رايانه اي و نرم افزار هاي تخصصي با تكيه بر بيش از 6 سال تجربه و استفاده از نيروهاي مستعد و متخصص تاسيس گرديده اين شركت با هدف بالا بردن توان ارتباطي و نهادينه سازي ارتباطات نوين فعاليت خود را آغاز كرده و اكنون با توان فني بالا و گروه توليد و پشتيباني متخصص ارتباط نزديكي با مشتريان خود ايجاد كرده است .

دیجیتال ساینیج حمل و نقل را تقویت می کند


صنعت حمل و نقل در طول COVID-19 ضربه بزرگی خورد، زیرا مشتریان در هنگام سفارشات ماندن در خانه از بین رفتند. با این حال، اکنون با شروع بازگشایی جهان، حمل و نقل در حال بازگشت است و علائم دیجیتال ساینیج کمک می کند.

در طول COVID-19، فروشندگان تابلوهای دیجیتال مجبور بودند به سرعت استراتژی های خود را برای ارائه پیام های ایمنی به نمایشگرها تغییر دهند، و این روند کاهش نخواهد یافت زیرا علائم دیجیتال همچنان با شرایط ایمنی محلی صنعت حمل و نقل سازگار است. علاوه بر این، فناوری‌های جدیدتر مانند اینترنت اشیا، اطلاعات زمینه‌ای و نظارت بر جمعیت همچنان موج می‌زند.

س. راه هایی که صنعت حمل و نقل از علائم دیجیتال ساینیج استفاده می کند چیست؟

الف. تابلوهای دیجیتال ساینیج برای چندین دهه یک فناوری حیاتی در بخش حمل و نقل بوده است، که همه آنها با تابلوهای LED با وضوح پایین برای به اشتراک گذاشتن زمان حرکت در ایستگاه های قطار، پایانه های اتوبوس، فرودگاه ها و غیره شروع شدند.
این بازار عمدتاً توسط تولید کنندگان نمایشگر هدایت می شود. فن آوری آنها بهبود می یابد و موارد استفاده بیشتری برای فضاهای عمومی باز می شود. همه ما با صفحه نمایش هایی که برای اطلاعات زمان بندی، چرخ و فلک چمدان ها و تبلیغات استفاده می شوند آشنا هستیم. دو روندی که اخیراً شاهد آن هستیم، استفاده از ساینیج دیجیتال برای جایگزینی راه یابی استاتیک، بالای سر و ترجیح برای یک یا دو نمایشگر با فرمت بزرگتر (ویدیووال و غیره) در مقابل 10-20 صفحه نمایش کوچکتر در یک فضا. هر صفحه نمایشی باید بتواند هر موردی را که مشتری نیاز دارد، به صورت دستی یا (ترجیحاً) خودکار با استفاده از یکپارچه سازی داده ها با سیستم های کلیدی انجام دهد.

س. آیا تابلوهای تابلوهای خودرو هنوز یک روند است یا کاهش یافته است؟

الف) تابلوهای دیجیتال وسایل نقلیه در همه اشکال تاریخچه طولانی و پرتلاطمی دارند. اولین کشورهای داخل ماشین (جناس مورد نظر) حدود 17 سال پیش بود. اکثر این شبکه‌ها به دلیل محدودیت‌های فناوری موجود در آن زمان ناموفق بودند - قابلیت اطمینان عامل اصلی (ارتعاشات، گرما، کیفیت هوا/تهویه ضعیف) بود.

علائم بالای خودرو به طور خاص تمایل دارد قبل از ناپدید شدن دوباره چرخه هایی را طی کند. فاکتورهای فناوری زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود و آن قبل از اطمینان از مطابقت شبکه با قوانین محلی در مورد حواس پرتی رانندگان است.
فکر می‌کنم این فناوری اکنون وجود دارد، محاسبات با فاکتور کوچک، ذخیره‌سازی حالت جامد، اتصال سلولی با سرعت بالا، نمایشگرهای روشنایی/رزولوشن بالا در نسبت‌های غیر استاندارد. من دو چالش بزرگ برای موفقیت این شبکه ها می بینم. اولین مورد، یافتن مشتری با ناوگان اتومبیل به اندازه کافی بزرگ است که این کار را ارزشمند کند. اشتراک‌گذاری سواری همچنان بزرگترین بازار بالقوه برای این مورد استفاده را از بین می‌برد - شرکت‌های تاکسیرانی در سطح شهر. هدف قرار دادن شرکت‌های اشتراک‌گذاری سواری مستلزم نصب واحدهای ماشین بالا با یک مدل غیراستاندارد برای اشکال، اندازه‌ها و غیره خودروهای مختلف است. چالش دوم آن قوانین محلی است، هر شهر بزرگ (بازار هدف برای چنین شبکه‌هایی) حول تابلوهای دیجیتال حاکم است. ، اطمینان از انطباق به نرم افزار، برنامه نویسی و محتوای مناسب نیاز دارد. اگر بتوان بر این دو چالش غلبه کرد، تابلوهای بالای خودرو روند بزرگی خواهد بود.

دیجیتال ساینیج چگونه به صنعت در طول COVID-19 کمک کرده است؟

الف. هدف دیجیتال ساینیج هدایت تصمیم‌گیری است، یا از طریق یک فراخوان متمایز برای اقدام "این چیزها را بخرید!" یا برای ارائه اطلاعات متنی "از این راه به قطار خود بروید، به زودی می رود." با COVID-19 فکر می کنم این صنعت بیش از هر زمان دیگری مهم است.

مشتریان موجود توانستند از شبکه های خود برای تغییر (بسیار سریع) اطلاعات پروتکل ایمنی در عرض چند دقیقه استفاده کنند. در ماه‌های اولیه همه‌گیری، این سرعت بسیار مهم بود زیرا این اطلاعات چندین بار در هفته به‌روزرسانی می‌شد. مدیریت فاصله گذاری اجتماعی به بخش کلیدی نقش ما در فضاهای عمومی تبدیل شد. خوشبختانه، ما قبلاً یکپارچه‌سازی‌هایی با فناوری‌های نظارت بر جمعیت برای ارائه بازخورد در زمان واقعی و کمک به مشتریان خود در مدیریت تعداد افراد در یک منطقه خاص داشتیم. یک مورد استفاده کاملاً جدید از قبل شروع به ظهور کرده است که بر اساس غربالگری افراد قبل از ورود به ساختمان ها با استفاده از کیوسک است. برخی از اینها شامل سنسورهای دما بودند که نیاز به ادغام با محصولات ما داشتند.

با گسترش واکسیناسیون، افراد بیشتری شروع به جمع شدن و حرکت در سراسر جهان خود می کنند. ما موظفیم از فناوری های خود استفاده کنیم و به حفظ امنیت مردم کمک کنیم.

. برخی از نوآوری ها در فضا چیست؟

صنعت تابلوهای دیجیتال اکوسیستمی است که نسبت به فناوری‌های پشتیبانی واکنش نشان می‌دهد. نمونه‌های نقطه عطفی از این، دیوارهای ویدیویی مقرون به صرفه و اینترنت اشیا هستند. من باور نمی کنم که ما نقطه عطفی را که COVID نشان می دهد دیده باشیم زیرا هنوز در حال توسعه و گسترش هستند. یکی از رقبای اولیه، نظارت بر دید رایانه/جمعیت و تجزیه و تحلیلی است که آن را احاطه کرده است. ما با پروژه‌های متعددی درگیر بوده‌ایم که داده‌ها را از این سیستم‌ها می‌گیرند و داشبوردهای عملیاتی را به همراه تابلوهای نمای عمومی ارائه می‌کنند تا مردم را در مسیرهای مختلف هدایت کنند تا زمانی که تعداد افراد در یک منطقه خاص در محدوده قابل قبول باشد. این فناوری‌ها با تعهدی که ذکر کردم مطابقت دارند و با بازگشت آنها به حمل‌ونقل عمومی، اعتماد مسافران را افزایش می‌دهند.

نوآوری دیگر مسافرانی است که تابلوهای دیجیتال را با گوشی های هوشمند خود همراه می کنند. مسافران می‌توانند با سیستم علامت دیجیتال ارتباط برقرار کنند، بنابراین مجبور نیستند برای اطلاعات مهم در نزدیکی صفحه بمانند - روش سوار شدن در دروازه برای هواپیما مثال خوبی است. اجازه دادن به مردم برای دور شدن از مناطق شلوغ تاریخی در حالی که می‌توانید اعصاب خود را در مورد از دست دادن وسایل نقلیه خود آرام کنید، برای همه افراد درگیر عالی است.

شرکت برنا گستران| نرم افزار برنا رسانه

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.