7 دلیل برای اینکه کسب و کار شما به تابلوهای دیجیتال ساینیج نیاز دارد

شركت مهندسي برنا گستران دانش در زمينه ارتباطات رايانه اي و نرم افزار هاي تخصصي با تكيه بر بيش از 6 سال تجربه و استفاده از نيروهاي مستعد و متخصص تاسيس گرديده اين شركت با هدف بالا بردن توان ارتباطي و نهادينه سازي ارتباطات نوين فعاليت خود را آغاز كرده و اكنون با توان فني بالا و گروه توليد و پشتيباني متخصص ارتباط نزديكي با مشتريان خود ايجاد كرده است .

7 دلیل برای اینکه کسب و کار شما به تابلوهای دیجیتال ساینیج نیاز دارد

به طور سنتی، مشاغل از تبلیغات چاپی برای نشان دادن پیام های بازاریابی استفاده می کردند. با این حال، برای برجسته شدن در عصر دیجیتال به رسانه های پیچیده تری نیاز دارید. اولا، نمایشگرهای با وضوح بالا در صفحه نمایش های دیجیتال جذاب تر از پوسترها هستند. علاوه بر این، صفحه نمایش های دیجیتال طیف وسیعی از فرمت ها را پشتیبانی می کنند. علاوه بر تصاویر، می توانید فیلم ها، صفحات وب، گرافیک ها و ارائه ها را پخش کنید. مزایای دیجیتال ساینیج عبارتند از:

1. سلف سرویس را ارتقا دهید
محبوبیت ابزارهای سلف سرویس در بین مصرف کنندگان در حال افزایش است. در واقع، 67 درصد از مصرف‌کنندگان، سلف سرویس را به تعامل با نماینده شرکت ترجیح می‌دهند. علاوه بر این، بازار سلف سرویس تا سال 2026 به 68.01 میلیارد خواهد رسید. بنابراین، تجهیز فروشگاه خرده‌فروشی خود به کیوسک‌های دیجیتال برای پاسخگویی به رفتار مشتری در حال تغییر ضروری است.

کیوسک های دیجیتال اطلاعات محصول و دستورالعمل هایی را برای مدیریت ترافیک در فروشگاه های خرده فروشی ارائه می دهند. به عنوان مثال، می توانید از نقشه برداری داخلی برای سفارشی کردن مسیرهای خرید استفاده کنید. در نتیجه، بازدیدکنندگان وقت خود را در انتظار فروشندگان تلف نمی کنند. علاوه بر این، مشتریان زمان کمتری را برای پیمایش در تسهیلات شما صرف خواهند کرد.

یکی از دلایل مهم اهمیت دیجیتال ساینیج، صرفه جویی در وقت کارکنان است. به تمام زمانی که فروشندگان شما صرف دنبال کردن خریداران می کنند فکر کنید. سیستم های دیجیتال ساینیج اطلاعات ضروری را نمایش می دهند و به کارمندان اجازه می دهند روی پروژه های دیگر کار کنند. به عنوان مثال، کیوسک های پردیس می توانند داده هایی در مورد کمک های مالی، مسکن و خدمات شغلی داشته باشند. بنابراین، دانش آموزان می توانند اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورند.

2. استفاده از کاغذ را کاهش دهید
ساینیج دیجیتال به شما کمک می کند بدون کاغذ بروید. آمارهای اخیر تخمین می‌زند که 82 درصد از شرکت‌های آمریکایی به شدت به کاغذ متکی هستند. علاوه بر این، 45 درصد از کاغذ تولید شده در ادارات در پایان روز دور ریخته می شود.

تبلیغات روی نمایشگرهای دیجیتال به جای رسانه های چاپی، مصرف کاغذ را کاهش می دهد. به عنوان مثال، رستوران ها می توانند منوهای کسل کننده را با منوهای دیجیتال جایگزین کنند. به روز رسانی یک علامت دیجیتال سریعتر و مقرون به صرفه تر از چاپ منوهای جدید است. علاوه بر این، راه حل های دیجیتال ساینیج در جلب توجه مشتری بسیار عالی هستند.

3. ارتباطات شرکتی را بهبود بخشید
ارتباط موثر باعث مشارکت کارکنان و افزایش بهره وری می شود. در مقابل، ارتباط ضعیف کارکنان را بی انگیزه می کند و منجر به نرخ پایین ماندگاری می شود. 86 درصد از کارمندان می گویند که ارتباط ناکارآمد باعث شکست شرکت می شود. بنابراین، بسیار حیاتی است که به کارمندان خود احساس ارزشمندی و شنیدن کنند.

برای شروع، می توانید اعلان ها و دستورالعمل ها را روی یک صفحه دیجیتال نمایش دهید. در مرحله بعد، ارقام فروش و اهداف ماه و معیارهای کلیدی شرکت را درج کنید. به عنوان مثال، خرده فروشان می توانند اهداف فروش را برای ایجاد انگیزه در فروشندگان ارسال کنند یا کسب و کار تولیدی می تواند معیارهای تولید و KPI را نشان دهد. علاوه بر این، می توانید معیارهای تولید یا مشتریان جدید را پخش کنید.

ارسال دستاوردهای یک کارمند بر روی یک صفحه نمایش دیجیتال باعث می شود آنها احساس ارزشمندی کنند. از تصاویر سرگرم کننده یا ویدیوهای خیره کننده برای جشن گرفتن دستاوردهای شخصی استفاده کنید. به عنوان مثال، می توانید از دیوارهای ویدئویی برای برجسته کردن کارمندی استفاده کنید که مدرک پیشرفته خود را به پایان رسانده یا مشتری ارزشمندی را جذب کرده است.

سازمان هایی با کارکنان مرتبط افزایش بهره وری را بین 20 تا 25 درصد نشان می دهند. خوشبختانه، تابلوهای اعلانات دیجیتال تیم شما را در مورد اخبار شرکت در زمان واقعی به روز می کنند. علاوه بر این، می توانید فرهنگ شرکت را به اشتراک بگذارید و اهداف شرکت را ارتقا دهید.
4. افزایش تجربه مشتری
دنیای تبلیغات امروزی شلوغ است. بصری یکی از راه های موثر برای برجسته شدن است. علاوه بر مشتریان هیجان انگیز، محتوای دیجیتالی فوق العاده خاطره انگیز است.

یکی از دلایل اصلی اهمیت دیجیتال ساینیج این است که می توانید آن را مطابق با خواسته های مشتری تنظیم کنید. گارتنر پیش‌بینی می‌کند که 89 درصد از شرکت‌ها در درجه اول بر اساس تجربه مشتری با یکدیگر رقابت خواهند کرد. بنابراین، برندها باید استراتژی‌های مبتنی بر تجربه را تطبیق دهند. به عنوان مثال، یک ایستگاه قطار یا فرودگاه می تواند از علائم راه یاب برای ساده کردن سفر مسافر استفاده کند. به طور مشابه، موسسات مراقبت های بهداشتی می توانند یک فهرست دیجیتالی را برای کمک به بیماران در یافتن اتاق ها و پزشکان ایجاد کنند.

کاهش زمان انتظار یکی از راه‌های غنی‌سازی تجربیات مشتری است. صف های طولانی مشتریان را ناامید می کند و شانس بازگشت به فروشگاه شما را کاهش می دهد. در واقع، مصرف کنندگان فقط منتظر 14 دقیقه برای دریافت خدمات هستند. برای خریداران، زمان انتظار درک شده بیشتر از زمان واقعی است. خوشبختانه، علائم دیجیتال در منحرف کردن مشتریان بسیار عالی هستند. مصرف کنندگان می توانند اخبار و ویدئوها را برای گذران زمان تماشا کنند. علاوه بر این، بازدیدکنندگان می توانند بازی های تعاملی را روی نمایشگرهای لمسی انجام دهند.

تابلوهای دیجیتال همچنین به مصرف کنندگان اجازه می دهد تا روی محصولات مرتبط تمرکز کنند. 75 درصد از مشتریان به احتمال زیاد از کسب و کاری که نام و سابقه خرید آنها را می داند خرید می کنند. خوشبختانه، ساینیج دیجیتال به شما کمک می کند تا با نمایش محتوای شخصی سازی شده، مشتریان خود را حفظ کنید.

5. تجزیه و تحلیل
تجزیه و تحلیل داده ها به برندها کمک می کند تا تعیین کنند که چقدر خوب هستند. علاوه بر این، داده ها استراتژی های بازاریابی را شکل می دهند. در حال حاضر، 59٪ از شرکت ها در برخی از ظرفیت ها از تجزیه و تحلیل استفاده می کنند. تجزیه و تحلیل ساینیج دیجیتال اطلاعاتی را در مورد مخاطبانی که با علائم تعامل دارند ارائه می دهد. شما بینشی در مورد ویژگی های مشتری، علایق و رفتار خرید کسب می کنید. به عنوان مثال، مراکز خرید می توانند محبوب ترین فروشگاه ها و گروه سنی اکثر بازدیدکنندگان را شناسایی کنند. به طور مشابه، یک فروشگاه خرده فروشی می تواند تعداد خریداران و بازدیدکنندگان را با هم مقایسه کند.

تجزیه و تحلیل علائم دیجیتال بازخوردی را در مورد کمپین های بازاریابی ارائه می دهد. می‌توانید بگویید کدام تبلیغات کارآمد هستند و آن‌هایی که باید آن‌ها را بازخوانی کنید. علاوه بر این، محتوایی را که بیشترین بازدیدکننده را جذب می‌کند، شناسایی خواهید کرد. در نهایت، تجزیه و تحلیل تلاش های شما برای ایجاد محتوا را آگاه می کند.

6. آسان برای به روز رسانی
به روز رسانی سریع یکی از دلایلی است که نشانگر دیجیتال مهم است. در مقایسه، باید علائم استاتیک را طراحی و چاپ کنید تا تغییرات را منعکس کند. علاوه بر این، می‌توانید از راه دور از طریق مرورگر اینترنت یا اپلیکیشن موبایل به سیستم مدیریت محتوا (cms) دسترسی داشته باشید. در نتیجه، محتوای هر پخش کننده رسانه مرتبط و به روز خواهد شد.

نرم افزار دیجیتال ساینیج نیز امکان زمان بندی را فراهم می کند. به عنوان مثال، می توانید فروش ویژه ای را بر روی تابلوهای دیجیتال خود در اولین روز ماه در فروشگاه خرده فروشی خود انجام دهید. به طور مشابه، تابلوهای منوی دیجیتال گزینه های مختلفی را برای صبح، بعد از ظهر و عصر نشان می دهند. علاوه بر این، می توانید تابلوهای الکترونیکی را هر چند بار که دوست دارید به روز کنید.

در نتیجه

دیجیتال ساینیج مزایای زیادی برای مراقبت های بهداشتی، آموزشی، مهمان نوازی، خرده فروشی، تولید و سایر بازارها دارد. برای شروع، به روز رسانی فناوری آسان است. پس از نصب، می توانید انتظار بهبود ارتباطات داخلی، افزایش تجربه مشتری و کاهش استفاده از کاغذ را داشته باشید. علاوه بر این، تجزیه و تحلیل علائم دیجیتال به شما کمک می کند رفتار مشتری را بهتر درک کنید.

شرکت برنا گستران| نرم افزار برنا رسانه

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.