سوالاتی که باید در حین دمو علامت دیجیتال ساینیج بپرسید

شركت مهندسي برنا گستران دانش در زمينه ارتباطات رايانه اي و نرم افزار هاي تخصصي با تكيه بر بيش از 6 سال تجربه و استفاده از نيروهاي مستعد و متخصص تاسيس گرديده اين شركت با هدف بالا بردن توان ارتباطي و نهادينه سازي ارتباطات نوين فعاليت خود را آغاز كرده و اكنون با توان فني بالا و گروه توليد و پشتيباني متخصص ارتباط نزديكي با مشتريان خود ايجاد كرده است .

سوالاتی که باید در حین دمو علامت دیجیتال ساینیج بپرسید


طبق گزارش Reporter Linker، انتظار می‌رود اندازه بازار جهانی دیجیتال ساینیج تا سال 2024 به 29.8 میلیارد دلار برسد. اگر در حال خواندن این مقاله هستید، یکی از خوش شانس‌هایی هستید که 29.8 میلیارد دلار به خرید دیجیتال ساینیج علاقه مند هستند. خرید راه حل های دیجیتال ساینیج نیازی به کار دلهره آور نیست، به خصوص زمانی که می دانید برای خرید مقایسه خود روی چه چیزی تمرکز کنید. در پایان، این در مورد یافتن راه حلی است که متناسب با نیازهای شما و در چارچوب بودجه شما باشد، بنابراین لازم نیست نگران شکستن بانک باشید.

پس از محدود کردن آن به چندین گزینه بهترین علامت دیجیتال، برنامه ریزی یک نسخه آزمایشی باید به شما کمک کند تا بهترین راه حل را پیدا کنید. در واقع، یک فروشنده قابل اعتماد دیجیتال ساینیج باید بتواند به سوالات نمایشی دیجیتال ساینیج شما به طور رضایت بخشی پاسخ دهد. از جمله سؤالات زیر است.
1. چه ویژگی هایی دریافت می کنم؟
اگر بتوانید راه حل دیجیتال ساینیج با ویژگی های گسترده دریافت کنید، برای شما بهتر است. نسخه ی نمایشی باید عملکردهایی فراتر از نحوه آپلود و نمایش انواع مختلف فایل ها را پوشش دهد. در مورد زمان‌بندی نمایشگرها در صفحه‌نمایش علامت دیجیتال خود صحبت کنید. تنظیم برنامه برای نمایشگر و محدود کردن تعامل با کاربر چقدر برای شما آسان است؟ آیا می توانید برنامه را از هر جایی تنظیم کنید؟

به طور مشابه، دریابید که آیا برای صفحه‌های دیجیتالی پرتره‌گرا نیاز دارید که یک لیست پخش تهیه کنید، که با لیستی که برای صفحه‌های منظره‌گرا استفاده می‌کنید متفاوت است. همچنین در مورد نمایشگرهای چند لایه و همچنین کنترل از راه دور صفحه نمایش اطلاعات کسب کنید.

ویژگی دیگری که باید روی آن تمرکز کرد یکپارچگی است. دریابید که چه برنامه‌ها، ابزارک‌ها، فیدهای رسانه‌های اجتماعی، فیدهای RSS، فیدهای خبری و موارد دیگر را می‌توانید به راحتی ادغام کرده و در سیستم مدیریت محتوا (CMS) استفاده کنید.
راه اندازی سیستم برای درج محتوای محلی چقدر آسان است؟ در مورد اتصال اینترنت سیستم بپرسید، که تأثیر زیادی بر قابلیت یکپارچه سازی خواهد داشت.

به طور خلاصه، حتماً بپرسید که هر ویژگی چه ارزش افزوده ای برای کسب و کار شما به همراه خواهد داشت. مجدداً، یک فروشنده قابل اعتماد دیجیتال ساینیج، مدل کسب و کار و نیازهای شما را درک می کند و بر اساس آنها، ویژگی های خاصی را در طول نسخه نمایشی توصیه می کند.

2. چه فایل های محتوایی را می توانم نمایش دهم؟
رسانه‌های دیجیتال در مکان‌های عمومی بیشتر از ویدیوهای موجود در اینترنت یا رسانه‌های اجتماعی به مشتریان دسترسی پیدا می‌کنند. فایل‌های ویدیویی مختلف یا فرمت‌هایی را که پلتفرم ساینیج دیجیتال پشتیبانی می‌کند، بیابید. ترکیبی از محتوای تصویری، گرافیکی، صوتی و ویدیویی محتوای بسیار جذابی را ایجاد می‌کند که مخاطب شما را به دیوارهای ویدیویی و سایر صفحه‌ها چسباند. همچنین، مطمئن شوید که چه رسانه ای با سیستم علامت دیجیتال سازگار است.

به همان اندازه مهم این است که آیا فروشنده خدمات تولید محتوا را ارائه می دهد یا خیر. با طراحی محتوای سفارشی حرفه ای، می توانید با اطمینان به محتوای مرتبط، تازه و جذاب نگاه کنید. بنابراین، مجبور نیستید برای ایجاد محتوای خود آنقدر هزینه کنید و در عوض می‌توانید بر روی کاری که بهترین انجام می‌دهید تمرکز کنید در حالی که افراد حرفه‌ای مراقب بقیه هستند.

3. آیا تجزیه و تحلیل ارائه می دهید؟
با وجود تمام ویژگی ها و قابلیت های آن، شما می خواهید کارایی دیجیتال ساینیج را بسنجید. در مورد هر ویژگی تجزیه و تحلیل، نحوه عملکرد آن، و خلاصه ای از معنای اعداد و معیارها بپرسید. به گفته Data Beat، از این گذشته، نمایشگرهای دیجیتال به طور بالقوه می توانند حفظ اطلاعات مخاطبان را دو برابر کنند. شما نمی خواهید آن تحلیل ها را از دست بدهید.

4. هر چند وقت یکبار نرم افزار را به روز می کنید؟
از فروشنده نرم افزار دیجیتال ساینیج دریابید که آنها چند بار نرم افزار را به روز می کنند. در واقع، نرم افزارهایی که به طور مکرر مورد استفاده قرار نمی گیرند، به احتمال زیاد دارای برخی مشکلات هستند. به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار ویژگی‌های قدیمی را حذف کرده و ویژگی‌های جدید اضافه می‌کنند.

علاوه بر این، این به‌روزرسانی‌ها وظیفه مهم رفع اشکالات و رفع هرگونه حفره امنیتی را دارند. این به‌روزرسانی‌ها تضمین می‌کنند که سخت‌افزار شما، که شامل پخش‌کننده‌های رسانه‌ای دیجیتال ساینیج و دستگاه‌های نمایشگر، و همچنین CMS است، همیشه در بهترین حالت خود عمل می‌کنند.

آیا به روز رسانی ها به طور خودکار به روز می شوند؟ در غیر این صورت، می خواهید یک نسخه نمایشی از نحوه نصب به روز رسانی نرم افزار بخواهید.

5. آیا محتوا به طور خودکار به روز می شود؟
علاوه بر به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار CMS و پخش‌کننده رسانه، از به‌روزرسانی خودکار محتوا سود زیادی خواهید برد. برای این منظور، در مورد ویژگی های پاکسازی خودکار بپرسید. این ویژگی به طور خودکار صفحات و پیام های منقضی شده را از لیست پخش شما حذف می کند.

نسخه ی نمایشی شما باید راه اندازی و فعال سازی این ویژگی را پوشش دهد. در این صورت باید محدودیتی برای پیام یا صفحه تعیین کنید و سیستم دیجیتال ساینیج شما بقیه موارد را بر عهده خواهد گرفت.

6. آیا آموزش ارائه می دهید؟
نسخه ی نمایشی باید به شما این ایده را بدهد که استفاده از علامت دیجیتال پس از استقرار چقدر آسان است. بنابراین، شما ممکن است ظرفیت آموزش کارمندان خود را در مورد نحوه استفاده از سیستم نداشته باشید. در نتیجه، بدون شک اگر فروشنده بتواند این آموزش را ارائه دهد، عالی خواهد بود. حتما بپرسید که چقدر آموزش لازم است تا همه در هیئت مدیره شرکت کنند و چقدر این آموزش برای تیم شما در دسترس است.
در نتیجه
به طور خلاصه، بسیار مهم است که سؤالات دمو دیجیتال ساینیج را بپرسید. پاسخ به این سوالات باید به شما ایده دهد که در صورت خرید راه حل دیجیتال ساینیج چه انتظاری دارید. در حالی که مطمئناً به هیچ وجه فهرست جامعی نیست، سؤالات ذکر شده مکان خوبی برای شروع هستند.

شرکت برنا گستران| نرم افزار برنا رسانه

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.